2013年6月27日星期四

有相有真相の我的V面歷程❤CLARINS Shaing Facial Lift

這是最近收到讓我尖叫最興奮的product!!
CLARINS的Shaing Facial Lift 纖顏緊緻系列!!!!

Cardy話你知,其中那纖顏緊緻精華,我以前我用過..
真!係!Work!!!好Work!!!
但用哂,又未買..加上唔夠訓,捱夜,捱夜個時又好鍾意飲水..
包包面又開始黎...><
係lee個時候收到
CLARINS的纖顏緊緻系列,真係尖叫左出黎!!

記得係我剛剛出黎做野,身邊個個都係美容界人才,大姐姐!
個時我這小妹妹當然一有疑問就搵智囊團!
記得智囊團講過CLARINS的瘦身product係最work的!
當時聽完lee句想9秒9衝去買嘅時候...
智囊團補多句"不過要一整set咁用"
我怕自己無恆心,所以無試.
後來CLARINS推出左纖顏緊緻精華,我有留意,但未買..
再之
後有人V面人士同我講,他的V面就係靠佢..
好!即買!!!!!

Cardy明白有相有真相這道理,
好辛苦係facebook搵番往日圓碌碌面的照片!
同埋..在此向我自己嘅朋友講聲唔好意思..
如果你之前問過我點解塊面尖左,但我答你"我都唔知呀"
我唔係有心呃你地架..
我都係用完上一支纖顏緊緻精華時,我先醒起因為我一路用緊佢
每日都慣性地使用,無成日記住自己用緊這V面product嘛=p

好..先俾大家睇下Cardy O面時的照片...
3年前..這圓到下巴都唔知係邊的時期..
(其實係人生最肥的時候..)




一年半左右之後,減去30磅..
身,是瘦了蠻多的...
但面,只係下巴線條明顯返d..-_-
由O面,變左U面...
(這是當年一個人去韓國旅行所拍的)


係同樣的體重下,用左纖顏緊緻精華,
無動任何微整形,塊面真係V左..
所以當時唔少朋友認為我去韓國個轉係為左整形..哈哈
其實當時我只係想嘗試下..
自己夠唔夠膽自己一個人去一個唔識當地方言嘅地方姐~
但唔使動針都可以比人誤會我整左型..應該算係稱讚=P

來介紹下這纖顏緊緻系列吧~~
纖顏緊緻精華
 3D立體塑顏科技 塑造完美V型輪廓
纖顏去脂: 冠笄花萃取精華配合咖啡因,針對脂肪細胞內儲存脂肪的脂肪泡。
循環排水: 娑羅果萃取精華及咖啡因有效促進血液及淋巴循環,幫助去除浮腫。
輪廓提升: 亞馬遜巴香草萃取精華有效抑制面部的前脂肪細胞轉化。
 塑緊V面輪廓,定格魅力瞬間
面部線條明顯-15.9%,下巴纖瘦達-14.7%

每次使用大概兩泵嘅份量

先係手心搓暖

使用時,唔係平時咁,就咁搽上去架..

係用CLARINS獨家按摩手法的!!

睇唔明可以睇以下嘅短片啊~
記得每個STEP 10秒..
係需時多少少..但有效bor!!!!

電眼緊緻精華
 全新3D立體亮眼科技三重功效:
提升: 以天然燕麥糖在肌膚上形成緊緻薄膜,即時提拉上眼瞼,為雙眼帶來提升效果。配方蘊含咖啡因,長期使用,有效減少上眼瞼的浮腫,分解脂肪。
亮白: 斗篷草萃取精華可擊散眼周的天然色素沉澱,銀杏萃取精華及松樹萃取精華更有助減少因疲倦而形成的黑眼圈。
去水腫: 銀杏萃取精華及松樹萃取精華同時促進眼周微循環,防止水分阻塞,消除因睡眠姿勢、熱力及壓力所形成的水腫。
提升、亮白、去水腫三重功效,
有效擊退雙眼浮腫、放大眼睛輪廓+20.9%並同時淡化黑眼圈達-41.7%,
締造更大更有神雙眸 

質地十分輕身,快吸收

先將電眼緊緻精華搽係眼周

然後亦都係用CLARINS嘅獨家按摩手法

就提升,亮白,去水腫三項功能來說..
Cardy覺得即刻效果最明顯係改善左浮腫問題
睇落成個樣都無咁累.

  纖顏急救面膜急救水腫法寶  即時擊退浮腫
10分鐘即時撃退水腫,締造完美V面。
能迅速急救因睡眠姿勢、熱力或壓力造成的面部浮腫,顯著提升臉龐,重塑分明輪廓。

 平時我如果用需沖洗嘅mask,都會係偏啫喱狀,水份感重D
但這纖顏急救面膜都係質地重身比較厚嘅

使用方法:只需要搽係面嘅下半部

同埋頸部..

敷十分鐘...
又再用CLARINS嘅獨家按摩手,
用手托著腮位,輕側面龐,之後用冷水清洗就可以架喇!
(左中右)
纖顏急救面膜 $420/75ml
纖顏緊緻精華 $580/50ml
電眼緊緻精華 $460/20ml
Cardy誠心推介推介推介!!
CLARINS纖顏緊緻精華!!真係V面之選!!CLARINS:http://www.clarins.com.hk/
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言