2013年6月7日星期五

【敗家文】SOGO Thankful Week vs forever21

5月敗家文
話說那天跟麗莎小姐拍攝完封面照片後..
就殺落銅鑼灣感受SOGO Thankful Week的氣氛
(這藉口有點勉強...-_-)

原本想主攻化妝品的..
但set裝中的其他東西都用唔著..><
所以轉攻Agnès b,帶了這三盒耳環回家..

但我已經忘記那一對跟那一對是幾錢了...=P
第一對-星星耳環

 第二對-心心耳環

第三對-黑x金字母耳環

 然後...既然出開銅鑼灣
咁行轉forever21啦^^
最後帶了三件衫兩條褲回家!!

超喜歡forever21的衣服都比較適合東方女仔嘅比例
其實我都愛逛H&M同zara..
但總係大多都係啱size時又太過長
(是我太胖還是太矮T^T)
 



雖然有一雙肉腳..
但夏天都假裝看不到,硬要穿一下短褲嘛=P
之前從未著過這種攝衫的中腰褲..
但試完之後決定兩隻色買哂!!
藍色lee條..實物其實低調d無咁彩嘅~

好吧..大家唔嫌棄就post下當日係更衣試穿的相比大家睇啦
(唔好意思..嫌棄的話我都要post架喇=p)

這一張只是求奇攝左件衫前面入去睇下咩效果,
唔好介意個蝴蝶結打得唔好=p

直間這件是麗莎小姐超眼利發現的..
好喜歡呢^^

希望大家喜歡我這六月先出的五月敗定文啦=p
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言