2013年6月15日星期六

。每日隨身拍❤我愛郵遞。

。每日隨身拍。
-我愛郵遞-
 回到家...收到順豐的包裹,大公文袋,小信封。
都是試用和朋友俾的一些coupon。
對..連朋友俾野我都要用'寄'
其實我都幾鍾意寄件同收件的=p
收了這些件,我也告訴自己不能懶惰,要勤力一點!
同大家分享更多更多好用的東西!
ps..順豐哥哥幫我了改名做'CANDY'
人家是'CARDY'...中間的是R不是N喇=_=
不過從少到大,如果我知你同我講野,但唔識讀我個名,又或者叫左我做Candy我都會應你嘅。
其實我個名好易讀,照字面拆解「Car」「dy」,'卡Dee'
就是這樣了^^
20130615
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言