2013年5月7日星期二

。每日隨身拍❤Skittles 古惑彩虹糖。

。每日隨身拍。
-Skittles 古惑彩虹糖-
係OK買野...
職員'小姐,$39..會唔會買多少少野,多個印花?'
我'哦,咁要彩虹糖呀..兩隻有咩分別呀?'
職員'淺色(包裝)lee隻酸D..'(佢照poster的字眼解答我)
我'咁深色個隻呢?'
職員哥哥繼續照poster上的字眼去解答我'lee隻個味就古惑彩虹糖。'
哈哈,就係咁..我帶返屋企睇下有幾古惑!
的確,睇住外表顏色,與吃在嘴裡味道,係意想不到。
OK哥哥答得啱,真係'古惑彩虹糖'味!
哈哈
20130507
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言