2013年5月8日星期三

踢走豆豆,開開心心擁抱夏日❤LANEIGE Trouble Relief

除左13,14歲青春期會有暗瘡的煩惱問題,其實唔少成年人都會有。
天氣潮濕悶熱,空氣污染,紫外線,工作壓力,飲食不當,荷爾蒙失調….
通通都會導致有暗瘡的煩惱問題!!!

LANEIGE 2013春夏推出全新的Trouble Relief 系列!!
全方位暗瘡護理,系列主要使用天然水楊酸、扁柏萃取物、玫瑰萃取物等,主要抑制細菌,俾皮膚補充足夠水份同時做到舒緩鎮靜作用。
而新系列一反LANEIGE以往藍色形象,以綠色登場!
應該係因為系列中主要成分,常綠植物Hinoki Cypress Polysaccharide扁柏萃取物!

新系列包括1)Trouble Relief Cleansing Tissue2)Trouble Relief Toner3)Trouble Relief Cream4)Trouble Relief Spot Gel

雖然Cardy間唔中都會有暗粒同埋生一兩粒暗瘡,但絕對唔屬於暗瘡皮膚.
所以從來未試過成個暗瘡系列咁去用.
今次就試試,夠竟暗瘡系列係咪一定好乾呢?!

暗瘡舒緩泡沫潔膚紙Trouble Relief Cleansing Tissue $220/ 40sheets
從柳樹皮萃取的天然水楊酸成分,可以淨化同去除過剩的皮脂,深入毛孔清理老化角質,防止毛孔聚堆污垢,但又唔會帶走本來的水份膜!

潔膚紙以100% 純天然棉花製造,質感柔軟

用法:混和清水,輕輕揉搓出細緻豐盈的泡沫

再輕輕係面上按摩打圈,再以清水沖洗!

可以有效溫和咁帶走卸妝後殘餘面上的污垢

暗瘡舒緩細膚水Trouble Relief Toner $240/ 200ml
主要成分:扁柏萃取物,有助清除死皮細胞同皮膚雜質,有助減少炎症,預防暗瘡形成,同時灌注水份滋潤肌膚,亦能舒緩面上紅印。

質地都比一般水狀toner較稠

使用方法: 潔面後,5蚊銀份量倒係棉花上

再輕輕塗上全面,作清潔的最後一個STEP!
(如果暗瘡比較嚴重位置,可以重點敷5分鐘作深層消炎)

暗瘡舒緩修護霜Trouble Relief Cream $300/ 50ml

含草棉萃取物,裂褶菌萃取物,
功效:深層補水同保護受損的暗瘡,舒緩皮膚敏感.
俾肌膚穩定的水油平衡,增強皮膚抵力,回復健康無瑕。

天鵝絨質地的保濕霜,質感就好似棉花咁軟棉棉

用法:TONER/精華後,取出適當份量,由內至外推開

 
暗瘡舒緩重點修復啫喱Trouble Relief Spot Gel $240/ 20ml
含玫瑰萃取物,甘草粉末及矢車菊,
能抗炎,舒緩
最主要係可以加強皮膚更新能力,加快治癒傷口,減輕暗瘡色素沉著.

粘性的凝膠質地,都比較衛生方便使用.

剛收到這系列時,Cardy下巴位剛剛就發緊粒暗瘡-_-

面霜後,重點張修復啫喱搽係暗瘡位置就可以了.

連續使用左五日,成功張暗瘡抑制住,完全無發出黎
仲張個紅印舒緩左變淡左!

總結:對於用開洗面奶的我黎講,平時洗完面都可以慢慢等一陣先搽TONER.
而潔膚紙的確不及洗面奶滋潤,所以洗完面都要馬上用返TONER,面霜.
但其實我對潔膚紙評價最高,因為輕輕係面上打圈按摩,真係可以做到溫和咁帶走面上的污垢,鼻的粉刺明顯減少了!
使用第二日已經有人問我你係咪轉左才粉底呀?你光澤左喎!”
事實係同平時一樣,都係採左個似有色但其實上面後無咩色嘅防曬,+碎粉
個胭脂平時係用有D珍珠光澤個隻,但個日用matt色胭脂反而比人讚有光澤左!?
而第三日,亦同樣有比人讚無咁暗啞!
相信係用潔膚紙打圈按摩時,同時去除左暗啞嘅角質層!
TONER同面霜都唔會淨係掛住清爽,有做到俾皮膚水油平衡的效果.

如果你屬於暗瘡性皮膚,而夏天又來臨,Cardy蠻推介你可以轉用LANEIGETrouble Relief 系列的!
如果你同Cardy一樣,只係間唔中會有暗粒同埋生一兩粒暗瘡,我建議你可以早上使用潔膚紙,晚上用返洗面奶.
而暗瘡舒緩重點修復啫喱就唔使多講,見到暗瘡就搽得,點都要有返支守門口!
這個夏天,大家一齊同暗瘡講bye bye~

黎緊的13/5-16/5大家可以參加LANEIGE Facebook game
贏取LANEIGE Pore Tight Essence 3天體驗裝
 
LANEIGE全方位暗瘡護理 Trouble Relief 系列
5
13日全線上市
  ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark


沒有留言:

發佈留言