2013年5月17日星期五

我的首次微整形記❤CELLMAX透明質酸輪廓微雕

夠竟我係度眼光光等咩呢?
其實Cardy影低lee張相之後,就進行了人生第一次針劑注射!
大家一齊睇下我首次微整形記啦^^

Cardy今次去位於銅鑼灣的CELLMAX,體驗透明質酸輪廓微雕(1ml)

 其實諗左好耐.夠竟試唔試好呢?
因為如果說到針劑注射,我想嘗試(其實係需要)BOTOX較多.
還有考慮到會唔會效果唔自然?痛?
不過見完 CELLMAX 的Sindy,我的顧慮都完全無哂了!

 CELLMAX 的Sindy全港首位榮獲認可資格的輪廓設計師 ,資深醫護人員及星級美學顧問。曾於德國透明質酸教父VARIODERM深造,被認為完美輪廓的美學專家,是皮膚及微整型醫生的好拍檔。Sindy曾接受不少媒體訪問,亦為不少專業美容及女性雜誌撰寫專欄,與讀者們分享最新的醫學美容趨勢、治療方法及改善五官輪廓的誤解

Sindy好細心咁為我量度五官黃金比例同TMV立體輪廓分析
 黃金比例是指面狹、眼睛及鼻的比例是以五分一為基準

而黃金標準中,上庭、中庭、下庭以三分一為基準
 
CELLMAX獨有的TMV立體輪廓分析,是以整張面分為T (T字位上庭位置)、M (兩頰、鼻樑至鼻翼位置)、V (V型下巴及下庭位置)3個位置作為微雕的藍圖

其實分析前,Sindy已問過我自己想注射係邊個位置,我覺得係鼻樑吧~
而經過Sindy的分析後,佢都認為那1ml的透明質酸適合注射係鼻樑位置.
雖然我一心都係想注射係鼻樑位置,但我之前就係怕會唔會太直太假變左大鼻架?
 而我都未講出我的疑慮,Sindy已經同我講..:
"其實你鼻頭好靚,只需要注射係鼻樑較凹的位置.但你五官唔襯好直ge鼻,所以會保留lee個彎落去ge位,不過會比之前高左ge!"
wo..即刻放心哂!


之後就帶我黎到化妝間.
由於我只係鼻位接受注射,所以只卸左鼻位的妝就可以了~

然後拍下注射前三個角度的照片.
 (最後一張...眼睛正在眨眼呢=_=)

好喇..卸好妝,影好相..
Sindy就帶我入房,等待進行透明質酸注射了~
房間十分光猛,0岩哂有"喜愛光線強迫症"的我

今次注射Restylane這款透明質酸
Sindy話Restylane屬於中份子的透明質酸,
所以相比注射較大份子嘅透明質酸感覺會無咁痛
 Restylane一般可維持六至十二個月。
不過醫生話如果第一次注射,都會較快回復原狀,
效果有可能大概維持兩個月左右。


因為我選擇不用麻醉
所以開始注射前,Sindy比左兩個波仔我拎住.
話痛ge時候可以'鏈'實!哈哈

CELLMAX所有注射項目均由合資格醫生主理,
確保客人能安心專享素顏輪廓塑造!
大家可以放心啊!!



過程大概5分鐘已經完成!
 比大家睇睇after的三個角度照片啦!
 醫生分了大概7針為我注射透明質酸
然後用手塑造理想ge輪廓!
講真,無搽麻醉藥,但一D都唔痛!
要我形容的的話,只係針吉落去時有感覺
我指的感覺唔係痛,只係有d比鉛芯筆吉的感覺!

我明白before after要放埋一齊先會明顯d ge..
let's go..




還有一張是我用手機自拍的
有人話睇相覺得我鼻頭好似扁左?
其實只係最凹的位置高左,比例拉近左先0岩!^^
  
進行透明質酸注射後唔需要幾天的康復期
只係唔可以即時係注射位置化妝(因為針孔始終都係傷口),
唔好熱敷面膜就可以了!

而注射療程會有好微細嘅傷口同埋有可能注射時碰到血管做成瘀青。
不過過幾天就無事架喇^^
 
療程後的第一日,受注射的位置可能會較明顯.


但第二日針孔位置已經唔多覺,只係有小小瘀青
不過第四日已經完成退哂瘀了!

Cardy想係度講,唔係鼓吹大家一定要整容.
但大家平時都會用化妝去修飾面部瑕疵。
如果想五官睇起黎更立體,適量的針劑注射就好似化左個自然嘅日妝咁。
而CELLMAX的宗旨就係保留每個人的個人特色,以藝術美感去塑型,打做自然感覺.
Sindy同我講佢地就係希望做到'人地見到你嘅時候覺得你靚左.但又講唔出點解靚左嘅感覺.'

如果睇完Cardy分享,你又心思思想試下CELLMAX完美素顏輪廓療程
CELLMAX特別亦為Cardy的讀者提供獨家優惠:

 完美素顏輪廓療程推介優惠
PERFECTOR細胞緊緻解碼 $2000 / 次 (原價﹕$7500)
頭10位登記,即送冰極真皮導入乙次。
BOTOX / 透明質酸 $680 (0.5mL RESTYLANE / 20 units BOTOX)
(記得係電話預約時表示是你係Cardy(blog:BeautyCarPark)的讀者啊!!)
 以上之獨家優惠只適用於CELLMAX新顧客 (未曾於CELLMAX享用過任何療程)
CELLMAX Facebook page: https://www.facebook.com/CELLMAXHK

 最後送上完成療程當天回家跟小狗的合照比大家啦

(嗯...小狗仲肯比我抱,仲認得我!哈哈...)
  ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark


沒有留言:

發佈留言