2013年5月6日星期一

。每日隨身拍❤iPhone 5維修記。

。每日隨身拍。
-iPhone 5維修記-
稱不上蘋果迷
只擁有過ipod touch ,iPhone4,iPhone5...
其實主要因素..用慣左!
iPhone5最大特色不是拍照質數較高,
而係'充電器唔係個個有!'
的確,以前用iPhone4時,你身旁總有一半人用iPod touch,iPhone3,3s,4,4s..
但iPhone5真係獨特到無人有!
當我係手機專門店買的兩條充電線先後壞了,
然後連原廠線都充唔倒電,
夠竟係電話壞了,定係所有線都蝦我?
剛好出開CWB,好朋友教我book Genius Bar俾蘋果哥哥們看看(我認我唔知要book時段,係幾鄉下妹嘅=_=)
檢查後,確定其實係充電線出出問題,蘋果哥哥亦換返條新的俾我!
重點係..其實係線壞..
但我之前一直以為係後備電出左問題,而前後'老笠'了姐夫三舊後備電!
哈哈哈!
我係唔會俾返你架!
一家人..無所謂啦=p
20130506

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言