2012年9月26日星期三

誰說要擁有遮暇,就要放棄通透自然?♥RMK-Gel Creamy Foundation

RMK Gel Creamy Foundation SPF 24‧PA+++.
磨砂膠樽的設計,唔怕扇手,又唔使驚咁易打爛.

係103色

平時我會鍾意將自己化深色一D,因為我手手腳腳黑D嘛~
但其實我ge皮膚係屬於唔太白唔太黑,俗稱的NORMAL色!
而#103就同我本身ge膚色差不多可以話係一樣.
如果你都NORMAL色的一份子,#103效果十分自然.
唧咀裝的設計我最鍾意!

因為衛生又容易控制份量,唔怕一下倒得太多出黎嘛~
catalog上介紹,結集啫喱同霜狀粉底的優點,有高度修飾力+光澤與透明感.
 

真的能打破「遮瑕=厚重」的底妝概念?
好..試用開始!
首先唧出適當份量係手背.
初時這樣子睇落真係唔會諗到可以化出透薄的妝容呢,不竟經常覺得[透薄=Liquid]嘛~

但確實有啫喱的感覺,因為它都有"動L"的動態.
而事實的確是啫喱的質地,十分易推開.

亦覺得十分水潤!
先測試在手背上..

看到均勻膚色和遮瑕方面效果不錯吧.
右邊原本都有條青根,但都可以遮掉,唔錯唔錯!
好..試上面之前睇下素顏ge我有咩問題先..

伴隨了我廿年的黑眼圈,媽媽遺傳的雀斑,鼻冀微絲的血管,同埋膚色極唔均勻..-_-
只係搽上左Foundation,但已經可以把剛剛說的問題改善很多,特別是均勻膚色!

最後把搽上碎粉,胭脂...

把妝容完成後,光澤感十足,唔會有"厚粉感覺.

之前只POST了以上的妝後相..有其他人都覺得太厚太黃
其實係CARDY拍得唔好><
素顏那張,張我影白左;而妝後那張,又張我影黑左..
大家睇睇兩張相中,我頭髮一張係黑色,一張係啡金色
只怪我不善使用相機,只懂用AUTO mode吧=_=
還是放多張屬於素顏那張tone調的妝後比大家看看吧

總結:
RMK的新推出的Gel Creamy Foundation,希望打破固有「遮瑕=厚重」的底妝概念!
個人認為固有底妝概念除了"遮瑕=厚重"外,應該還有"遮瑕=厚重=乾"!
Gel Creamy Foundation的Gel + Cream配方,帶來高效的修飾力;
透明質酸等的保濕成份令皮膚飲飽水,又加強了皮膚的光澤感.
基本上Foundation主要係用黎做均勻膚色的效果,如果再遮暇都係要靠遮暇膏.
但RMK的Gel Creamy Foundation的遮暇功力好強,如果黑眼圈嚴重又唔想用遮暇膏,可以全面搽左一層Foundation之後,再重點係黑眼圈位置補多薄薄一層Foundation,都可以張黑眼圈遮掉7成以上.
另外103色屬於帶小小YELLOW TONE,較適合皮膚偏紅或者微絲血管較明顯的人.
如果皮膚偏黃,應該先用調色霜打底,效果會更理想.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
my facebook:http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言