2012年9月15日星期六

持久小煙燻妝(L'Oreal四色眼影+MAC睫毛)

那天戴了跟化妝師好友逛MAC時買的睫毛,原
本影lee張照係為左俾好友睇那天戴了睫毛的效果.

從來用係自己眼嘅眼影最深色頂多都係啡黑色,唔會用黑色.
因為怕出油,係眼皮溶到一舊舊會好明顯,又怕跌左係眼袋好似黑眼圈.
但lee盒我係上次L'Oreal summer sales時買的四色眼影,雖然好平,但帶比我驚喜呢!
因為出完一日街,食dinner個時照鏡,眼影漸變效果依然明顯!
返到屋企都仲係明顯!所以真係要影低推介俾大家呢!
由於我眼皮唔太適合似雙面的雙眼皮貼,硬痴的話睌上多數會彈返開一半~~

不過其實打開眼係唔覺的=p
眼影背面教嘅方面,大概只有外國人先適合用喇,我真係無咁大個眼皮位置化這大smoky eye呢!

但用這化小smoky eye就認真唔錯!

係最貼眼線位用最深色的C,高度大概係雙眼皮摺嘅一半,
之後係摺位地方用B那格
最後,下眼線分別用CBA的次序來化尾中頭位置.
至於D那格..留代下次使用吧=p
而我用的睫毛是MAC的no.4
夠長又唔會太誇!
MAC嘅mua好多都係戴no.4的!
大家可以還黎試試啊!
希望大家喜歡我嘅分享啦^^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
my facebook:http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言