2012年9月12日星期三

甜美感覺的晚妝!!妝後的家姐跟我像嗎?!

今次ge model係我家姐-Mandy!

雖說化妝師要配合唔同客人ge要求,再化出唔同style的妝~
但我都係偏愛把每個女生化得甜美,girly一點呢..呵呵
這次強制性姐姐做我model~
想起來,對上一次幫姐姐化一個完正的妝,已經是5,6年前..
她大學畢業的時候把..哈哈哈
幫她化妝的畫面重現..好溫馨呢..哈哈

說說這次晚妝的重點吧!
姐姐顴骨位比較高同突出(是有權力的象徵啊..哈哈)
俾人感覺較惡同霸氣(我承認霸氣係我平時同佢相處的感覺-_-)
所以今次陰影著重做係顴骨位,再張眼睛化得圓D..
咁就可以帶出甜美d ge感覺~
但姐姐那股"氣勢"還是非常迫人!
所以胭脂同唇膏都係用nude色比教襯她...哈哈=p

化妝後的家姐,可真帶來很大迴響~
首先,姐姐d朋友都紛紛來找我化妝呢..哈!
其次,大家都說姐姐似唔同ge明星,你地又有冇覺得我家姐似邊個呢?
最後,好多好多人都話我同家姐似呢!!!
其實多數朋友都會話我地ge動靜好似,今次同家姐化完妝之後,好多人都話我地樣似???!!!
好吧,為大家送上我的自拍照...

大家有覺得我跟家姐像嗎?!^^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
大家喜歡我的分享,去支持一下 facebook tim呀^^
http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言