2015年11月26日星期四

❁旅遊❁『沖繩遊』新鮮抵食の魚生飯❤海人食堂

又來到紹下沖繩美食嘅時間!
沖繩到處都望到個海,當然要食下魚生啦~~

今次同大家介紹我係沖繩差不多兩星期,
食左咁多餐覺得最新鮮最抵食嘅-海人食堂!!

又係乖乖的跟住GPS嘅帶領就可以好輕易咁黎到!
見到這大大個冰字就代表你成功到達了~~

車子可以停泊係這冰字後方的空地..
GPS會把目的地名字顯示為"讀谷村漁業協同組合"
因為海人食堂都係由這讀谷村漁業協同組合直接供貨營運的!

沖繩真的好好,到處都有好多好多車位,超方便的!
(um,..那霸除外喇..泊車都超貴的~ 〒︿〒)

menu就係餐廳嘅門口旁邊,
有炸魚飯,海葡萄飯,魚生飯,沖繩麵...
而家睇返..好似8號那個"Toku-Toku Don"都好似唔錯wo!

Oppa去買野食嘛..咁我去買支綠茶啦..
誰不知,幸運之神又降臨我身上...(((゚д゚)))
我買了支超苦..um..應該說係甘味很重的綠茶...
其實好多日本食肆都會提供自助式斟嘅冰水..
而海人食堂提供嘅係麥茶!!(早知就唔買綠茶啦..≖_≖)

我地大約兩點半黎到..可能剛剛過左lunch time ,所以唔係好多人~
我地揀左坐正正係店出面,並排坐望住個漁港慢慢嘆(*´∀`)~♥
我同Oppa都點了"海人丼"!因為這個是海人食堂嘅人氣No.1呢!
(其實我係怕Oppa搶哂我想吃的..)

這海人丼跟的"海菜湯"真係好好味!
味道唔係好濃,清清地咁,加上海菜口感又滑又爽,
同大大碗魚生飯真係好夾!

魚生飯嘅料夠新鮮,份量仲超多的!!!!
吞拿魚,三文魚子,墨魚(應該係),八爪魚,海葡萄,甜蝦,鯖魚(唔知係咪?)
每件魚生入口都感受到佢肉質嘅彈性就知道佢好新鮮..
最最最令人回味係當中嘅三文魚子!味道係甜的!!
係鮮甜中再帶甘甜嘅味道(✪ω✪)..!
還有甜蝦!口感彈牙,又夠肥美啖啖肉!

這碗魚生飯1030円,大約港幣$70左右
香港要食到這質量嘅魚生飯,價錢起碼要 double吧!
所以大家黎沖繩記得黎試下"海人食堂"嘅魚生飯啊!٩(ˊᗜˋ*)و✧

❁❁❁新鮮魚生海葡萄小比拼❁❁❁
其實我都有過恩納村很出名的元祖海葡萄喇~
首先,等位等超久的!(位置仲要幾曬幾悶熱-0-)
然後好似所有組合都係主打海葡萄..其實成碗飯都係海葡萄時..都幾寡下~
不過我叫兒童餐(但都食唔哂XD..),所以有個海葡萄海鹽雪糕,都幾好味!
另外我都有過泊港漁市場,係有好多魚檔,都十分衛生乾淨
但魚生都不算十分新鮮,感覺最靚的魚生應該都賣到餐廳去吧?
加上只有一間熟食店設有坐位..><

所以我還是最推介海人食堂喇!
又有得食海葡萄,又有新鮮魚生,仲有得望住個靚靚嘅藍天再吹住海風嘛!
好吧..俾大家看看這漁港有幾靚啦!
完成無tune色..個海真係好靚㗎!
um..Oppa又不知在Chok甚麼喇╮(╯▽╰)╭
<海人食堂>
地址: 沖縄県中頭郡 読谷村都屋33
電話:098-956-1640
營業時間: 10:00–16:00

更多沖繩自駕遊之旅2015回顧: 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤  
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з  
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!     

沒有留言:

發佈留言