2015年11月17日星期二

❁旅遊❁『沖繩遊』一齊聽住沖繩民謠手舞足蹈吧!❤超好氣氛的沖繩料理-海物語

沖繩遊,去到邊基本上都會被沖繩民謠在洗腦
怕坐定定欣賞沖繩民謠表演有d悶?
今次推介大家一間有沖繩民謠Live Show的餐廳..
可以一邊食野,一邊欣賞表演,感受下沖繩人的熱情啊!

全間餐廳好似得我地一檯係香港客人
其他全部都係日本人,有一半以上更加係沖繩人呢~
(不要問我為何知道他們是沖繩人喇..因為真的可以感受到的!=p)

店內嘅設計都係以木為主,
空掉的酒瓶改裝成吊燈掛飾,
周圍嘅環境都好精緻

我地坐低無耐就發現餐廳中嘅小亭下有人在準備音響

然後看看我地點菜嘅平板,原來每日由晚上7點開始都會有Live的沖繩民謠表演!
(對..我們又是誤打唔撞來到這餐廳的..XDD!)

沖繩好多地方都會有飲品放題,
而這家的選擇真的超多的!!

我點了黑糖梅酒喇..
真的超超超好味的!!大家有機會來的話一定要試試啊!

壽司..不過不失的!

這個呢..我地都唔太清楚係咩魚..
我地都係睇menu上的圖點的..
但意外地又幾好食喎!!
肉質幾彈牙,炸得好香口又唔會太油,
配酒蠻搭的..!大家可以試試啊!

海葡萄,

木魚絲豆腐.,,不錯啊!

這個好似炒米粉的..就真係炒米粉的味道..
um..可以留一留肚食第二款野喇~

芥末八爪魚..夠新鮮!

這個薄煎餅好好味啊!
雖然薄薄的,但口感煙煙靭彈牙,必點啊!

炒苦瓜乜乜乜...雖然苦瓜係沖繩特產,
但我都係覺得好苦呀 T^T

其實Live表演時,一直都會邀請客人做一些互動..
(對啊,我們聽不明喇,不過感受著大家熱鬧嘅氣氛都好開心喇!)

哈哈..這個客人每次見到其他人在拍時都會表現得超鬼馬~

拍了當時客人都跟著音樂圍著餐廳跳舞的短片喇~

而我地發現當Live表演一完結,大部份客人都跟著走了,
一下子就只剩下兩三檯客人..
原來好多客人都是點了飲品放題加一兩度小吃,主要來欣賞Live show的!
(所以菜色都超配下酒的~)

之後我地再加點了幾款小吃..不過當時我其實已經好飽了~哈哈哈

這個豬軟骨夠腍,味道又夠惹味..

天婦羅沾海鹽,好好好味呀!!!! >v<

炸鱆魚..如果是點了飲品效題的,這個又是超推介的!

話說一下子只剩下兩三枱客人嘛,那拍一下店裡環境吧~



原來剛剛的live show隊員就有出CD的!!
哈,大家下次到沖繩可以來<海物語>,一邊欣賞沖繩民謠Live show,一邊享受美食啊!
<海物語>
地址:  沖縄県国頭郡恩納村字名嘉真2246 
電話: 098-983-3113  
營業時間: 17:00-24:00

更多沖繩自駕遊之旅2015回顧: 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤  
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з  
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!     
Facebook.com/BeautyCarPark  

沒有留言:

發佈留言