2015年11月5日星期四

❁旅遊❁『沖繩遊』必食Agu豬&石垣牛!!!食材新鮮的燒肉店推介!❤NAKAMA琉球燒肉

前幾天是我同Oppa的記念日,
他原本找了幾間吃燒肉餐廳說晚餐要吃的,
我以為他好想燒肉啦..
點知佢同我講"你唔係好鍾意食燒肉㗎咩?我見你去日本係咁話要食燒肉嘛!"
um...其實我沒有很愛很愛食燒肉喇,,
不過我在沖繩真的吃了間超超超好味的燒肉店呢!
去到沖繩一定要試試Agu豬同石垣牛
石垣牛產量很少,在日本只有沖繩吃得到,
而且唔係每間燒肉店都吃得到的!

出發去沖繩前,我已經做好燒肉店的功課
最多人推介的有<琉球の牛>, <八重山> ,<燒肉乃我那霸> ,<神戸Bar仲々>...
而我跟攝影團隊誤打誤撞的去了<NAKAMA琉球燒肉 >
(因為就在我們住的resort附近嘛..哈哈!!)

我地被安排坐塌塌米的位置,
整間店的抽氣設備用得極好,
唔使處於煙霧瀰漫嘅環境食燒肉,真係舒服好多!

其實我平時都極少飲酒的,
但大家都盛意拳拳的叫我一起飲,加上吃燒肉配啤酒,好似是最佳組合..
所以我點了杯蠻小朋友口味的菠蘿啤酒!
(沖繩的菠蘿很有名嘛!!!haha!!)
不過飲第一啖時,都只有啤酒味,完全沒有菠蘿味..
但飲左半杯之後就飲到菠蘿味,好好飲呢~
( 我偷看到水吧那邊,他們真的是用菠蘿汁mix啤酒的,所以菠蘿汁都墜哂底呢~)

蔬菜籃..單是看它的顏色都知好新鮮吧?!

   把牛肉捲成玫瑰好靚呀!
又係睇個色都知有幾新鮮吧?!

來到沖繩必吃的Agu豬!

oh!!!!期待已久的石垣牛!!!

除了肉類同蔬菜外,當然仲有沖繩特產-海葡萄!!
其實海葡萄是沒有味道,所以都是靠醬料的..
反而係佢嘅口感幾得意..爽脆嘅口感,有d似大粒d嘅蟹籽

當你點好餐之後,店員會另外拎多兩樽醬料過黎
(原本枱已經有一樽)

這兩樽原來係佢地自家製的醬汁,
一樽應該係用黑糖同芒果整的..
另一樽就應該係用苦瓜同青木瓜整成的

其中開蓋的這樽,即係苦瓜+青木瓜,真的不得了
(我其實食到似青瓜的味道喇=p)
味道少少咸得黎又有好Fresh嘅感覺!!
我地基本上咩肉都係點這個醬..
(我地仲用佢配飯吃..超好吃的!!!!!)

炭爐仔面積較細,每次都只可以放幾片肉,
但咁樣反而令大家每次都只集中燒一款燒肉,
咁樣比較無咁易燒焦又容易控制!
個人認為炭爐更有風味呢!!

話說旁邊枱的客人在燒肉時頻頻發生搶火的情況,
店員都一直stand by在他們後面,每次都拿冰為他們的燒烤網降溫.
大家都好奇點解我地全程都無搶火情況,
我們嘅"大廚"就表示,我地都先燒好了牛肉,最後燒油脂較多嘅豬肉,
燒烤網沒有積聚過多油份就無咁似搶火喇!
(其實他不是大廚,是我今日沖繩之行的準新郎喇..
但準新郎本身都是位攝影師,所以他也是機不離手的,
準新娘都笑說我地去到邊都相機食先,是美食攝影團吧?! >v<)

噢!!!!石垣牛!!! I' m ready!!!!!!!
記得燒的時候不要心急,一次燒一片,咁樣無咁易燒焦呢!
燒到兩邊都微微轉色就可以了,
因為離開爐面之後,肉本身嘅溫度都會令佢變熟的!
(噢..說得像美食專家般..是小胡天蘭嗎?!XDD)

入口即溶的感覺我真的嘩左一聲出黎!
(攝影師跟大廚都有同樣的反應喇!)
雖然這沒有比和牛"溶"得強烈..但亦都沒有那麼油膩的感覺!
肉質嫩,但味道濃厚..
算我詞窮的說句.."好有牛肉味,好濃郁呀!!!"

後來我跟Oppa係那霸的<八重山>都有吃燒肉,
不是不好吃,只係對比起來,真的很公式化,欠缺風味的感覺..
加上邊吃邊有被油煙包圍的感覺...=_=
所以我還是比較推介<NAKAMA琉球燒肉>呢!!
NAKAMA琉球燒肉
地址: 沖繩縣國頭郡恩納村字名嘉真2247-1
電話: 098-967-7029
營業時間: 17:00-24:00


更多沖繩自駕遊之旅2015回顧: 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!  
 Facebook.com/BeautyCarPark


沒有留言:

發佈留言