2015年11月29日星期日

世界上真係有聖誕老人的嗎?一次過滿足三個願望❤StyleCare自動旋轉熱風梳

♪又到聖誕..又到聖誕...♪
雖然仲有成個月先聖誕..但我覺得聖誕老人已經係我身邊潛伏已久呢~
話說有天我這電器Killer又KO左自己個風筒=_=
頭髮長及腰的我,真係係唔可以無左風筒㗎ヽ(゚´Д`)ノ
點知係lee個時候,我就收到Philips新推出嘅StyleCare-自動旋轉熱風梳!
太感動了吧!!!!

StyleCare係一部三合一美髮造型器,可以打造豐盈,鬈曲或者貼服直髮造型
加上負離子護髮,有效清除靜電和撫平頭髮角質,  讓秀髮展現柔順亮澤。

好..同大家介紹下佢嘅配件先!

直徑 50毫米熱捲梳  
如果頭髮扁塌嘅,可以用這個打造豐盈效果呢!

自動空氣捲髮筒
 可塑造空氣感波浪造型
具備角蛋白陶瓷塗層,為秀髮提供最佳護理

仲附有這個小工具,方便大家把頭髮分量取出tim!

集風嘴
集中風量至特定範圍, 方便把髮吹得順直貼服

StyleCare機身輕巧,可以因應唔同嘅需要更換機頭配件

操作上亦十分簡單,
每次更換機頭配件時,只要按住配件開關按鈕就可以輕易取出及換上.
設有3 段風速選,熱風塑型 ,冷風幫助固定髮型,
使用熱捲梳與捲髮筒時,可以使用左右旋轉,打造更多唔同造型!

呵呵..開箱文先到這裡囉..
下次同大家示範使用方法吧~٩(ˊᗜˋ*)و
(產品及有關資料由品牌提供)
Philips Beauty : https://www.facebook.com/PhilipsBeauty.hk
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤  
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з  
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦! 

沒有留言:

發佈留言