2015年7月28日星期二

給肌膚最簡單直接的護理❤NIP+FAB

有人會講讀書時唔使咁快用skin care,
亦有人會講護膚品愈細個用,肌歲就停留係個時,
但其實我認為踏入青春期,開始有暗瘡,油脂分泌問題時,
就應該要進行日常嘅護膚,做好最基本的清潔+保護皮膚!

之前收到NIP & FAB 的產品,
NIP & FAB係知名的英國護膚品牌,
 我覺得這之收到的產品功效簡單直接,開架式價錢,
都蠻適合學生們使用的!
咁而家就同大家介紹下我今次試左d咩啦!

<NIP+FAB去角質淨膚棉>

 要皮膚好第一步當然係做好清潔!
淨膚棉內含 2.8%乙醇酸藍雛菊萃取透明質,
可以同時調整肌膚紋理、持續為肌膚保濕之餘,
亦能進一步將脫落嘅角質溫和地帶走!

全新包裝的去角質淨膚棉,一盒 60 片

洗面後再用淨膚棉抹係在面部同頸部,綿裡的去角質化妝液便會均勻地滲到皮膚上

 因為洗面時難免有時會忽略左腮位,下顎,頸嘅位置,
特別係有化妝出街嘅日子,我都一定會用去角質淨膚棉抹多次.
都會抹到好多污糟野出黎!!>0<
而佢使用好方便,唔做再加任何野就可以使用,
抹完之後仲feel到皮膚有一層保護膜滋潤住,唔會有"乾爭爭"嘅感覺!

NIP & FAB <Dragon’s blood 龍血> 補濕系列
龍血為龍血樹之樹脂,藥用價值高,秘魯的土著共甚至稱佢為"液體繃帶"
<Dragon’s blood 龍血> 補濕系列能為敏感肌膚提供舒緩及保護,
又能為肌膚注滿及水份,保持水盈飽滿,光滑有彈性!

<NIP+FAB 龍血樹盈肌保濕精華>

蘊含珍貴龍血樹脂提取物,於肌膚表面形成保護膜,就好似第二層肌膚咁!
仲有絨花精華及透明質酸,可以即時為肌膚注入水份,
再將水份鎖在龍血保護膜裡面,皮膚即時變得水盈飽滿!

保濕精華質地啫哩狀,聞落都幾重花香味,
搽上面後初初覺得有少少笠,真係有層保護膜滋潤住咁,
不過等多一陣就好快會吸收哂!
除了保濕,滋潤度都唔錯!
皮膚飲飽水之後面油都出少左呢!

<<NIP+FAB 龍血樹盈肌保濕面膜>

都係Dragon’s blood系列的保濕面膜
可以晚上用作睡覺面膜使用,
或者厚敷10分鐘再以清水清潔!

皮膚不穩定或者泛紅時使用厚敷都有鎮靜同降紅功效呢!

我覺得NIP+FAB的產品功效都好直接簡單,
提供皮膚最基本嘅護理同保護!
而家係全線萬寧獨家發售都買倒喇!
龍血樹盈肌保濕面膜  ($178/50ml)
龍血樹盈肌保濕精華零 ($258/50ml)
去角質淨膚棉  ($158/60片)
NIP+FAB Facebook: https://www.facebook.com/nipandfabhk
NIP+FAB Instagram:https://www.Instagram.com/nipandfabhk

 (產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言