2015年7月25日星期六

只需要七天,逆轉肌膚生命!❤MIOGGI生命水

皮膚除左會跟天氣轉變會有變化,有時都會同情緒有關,
每次遇上大壓力,面部皮膚都會出現暗啞,粗糙,缺乏彈性嘅狀態
而這陣子又出現這些狀況喇><

剛好係lee個時候收到MIOGGI升級版的活肌生命力精華(生命水)II !
升級版的生命水可以更快咁滲透至肌膚底層,提供更高效嘅滋潤呵護!
 一滴,逆轉肌膚生命! 只需要7天,就可以修復 10 大肌膚問題!!!

 生命水II的金色樽蓋,襯深啡色嘅磨砂樽身,感覺又神秘又高貴!
而生命水主要成份加入左96%酵母精華萃取液,
可以幫助調節肌膚更新週期,加速營養傳輸及代謝循環,
促新生細胞的生長,令肌膚回復細緻、平滑!

生命水嘅顏色透明,地質其實都好似水咁,
好似有種淡淡嘅花香,聞落都幾舒服..
搽上面後感覺滋潤,其實有d似係搽左精華咁

生命水10 in 1的護膚功效:
保濕, 光澤 , 均勻膚色, 柔滑, 去暗粒, 收毛孔, 彈性, 水油平衡, 抗皺, 抗敏
基本上一年四季,日日都適合用!
而用都法有幾種..
如果係Daily使用嘅,可以係潔面後,將生命水倒係掌心度,
再輕力拍打於臉上並按摩以幫助肌膚吸收!

而我就喜歡係拍打於臉上後,再用掌心按住皮膚一陣,
掌心嘅溫度加快皮膚吸收,之後再進行一般嘅護理程序!

肌膚急救法!
如果肌膚狀態不穩定,可以將生命水浸濕壓縮面膜,
再敷約 5~10 分鐘,即時為肌膚充電!
如果知道個日要last個妝長期間d,我會係化妝前敷一陣,
個妝會貼d,全日唔使點補妝都得!

生命水仲有可以做角質護理!
適量咁倒係化妝棉上,來回抺額頭、鼻翼、下巴位置,即可軟化及帶走死皮角質!

而我喜歡急救加去角質的方法,就係將生命水倒係較薄嘅化妝棉,
再局部敷在有需要嘅位置一陣,再做角質護理!
因為我額頭嘅皮膚係比較暗啞又好乾,我都會重點敷係額頭位置!
 而之前我又唔小心用電熱棒整頭髮時燙親額頭,
所以額頭位置都有脫皮同黑左一撻咁T^T
真係feel到每次敷完後,燙親果個位嘅角質都有被軟化,
 可以做到溫和的去角質效果,而且成個額頭嘅膚色都均勻左tim!

這陣子的壓力令皮膚變得好粗糙,
而皮膚粗糙或者在拍照不太明顯不太有影響,
但真人看起來會俾人有年紀增加了的感覺><
而公關小姐送來生命水時,再跟我強調使用七天,皮膚改善效果會好明顯,
其實我想說...我使用一晚已經有好明顯的改善!
第二日一睡醒,摸到自己皮膚超柔滑!
而我只係比平時的護膚程序多了生命水這個step,
第二日皮膚已經無哂任何小暗粒了!
 ❁❁❁❁❁❁❁❁❁
雖然這次是品牌的邀請,但我都十分推介給大家呢!
皮膚有明顯的改善,而且價格亦合理 (HK$450/ 125ml)
如果大家都想體驗生命水II的昇華活肌奇蹟,
可立即到 MIOGGI Facebook Fans page ,
參與MIOGGI生命水II「逆轉肌膚生命」活動,展開妳的肌膚新里程!
 參加方法如下:
(1) 讚好MÍOGGÍ Facebook專頁
(2) 登入http://bit.ly/1KQuZaW ,登記領取活肌生命力精華(生命水)II的7天體驗裝乙份。
(3) 收到由MIOGGI所發出的換領信電郵。
(4) 到所選擇的MIOGGI門市,
向美容顧問出示已讚好的MIOGGI Fans Page及換領信以換取體驗裝。

*活動日期由2015年7月27日至9月30日。
更多詳情,請瀏覽:
MIOGGI Website: http://www.mioggi.com//
MIOGGI Facebook:https://www.facebook.com/MIOGGI.HK


 (產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言