2015年8月11日星期二

自然柔和的紅粉菲菲❤NARS

 
 NARS係德輔道中開設了旗艦店,從此大家就可以係更大地更舒服咁挑選化妝品喇!
 咁次試用NARS 413胭脂霜,貫徹一直的簡約包裝.

 而這盒Brush Palette只係NARS的中環旗盤店有出售啊!
 
 一邊係偏淺的紫粉紅,另一係邊係名較鮮的桃粉紅

 它們都可以可單用或一齊配搭咁用.

 
 而我就鍾意兩隻色都用,咁樣做出黎嘅效果都好立體又有層次!

 顏色好出,效果都超自然的!

 搽嘅方法有好多啦,咁我就鍾意先用深色的粉紅係顴骨位置以腰果形咁掃上,
再用淺粉紅係外圍再掃上更大的腰果形!

  漸變的層次效果都好自然,好似係自己皮膚的紅粉菲菲咁!

 NARS係德輔道中開設的旗艦店,地方比專櫃大,產品陳列得更寬敞,
大家挑東西時可以更自在!裡面仲有幾個化妝位,大家都可以係度舒舒服服咁享用化妝服務!
而只限於NARS中環旗盤店有售的413Brush Palette,內有一淺一深的胭脂,
可以單用仁或者 兩隻色一齊使用!
雙色使用可以打造自然的的漸層效果.
單色使用的話,淺粉紅色感覺較斯文柔和,淺粉紅色就比較有活潑可愛的感覺!
413Brush Palette一盒有兩色,想打造咩造型都得,帶去旅行就最適合喇!

  (產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言