2015年7月16日星期四

❁美食❁超推介!!!!夠獨特又不會太heavy的甜品店!❤小糖鈕

係元朗大多數嘅甜品店都屬於拿拿聲食完,拿拿聲拿走..
只為了飯後比嘴巴一點點甜...
而係元朗裕榮徑嘅小糖鈕,除了比到你嘴巴一點點甜,
仲有俾到你驚喜,馬上轉到細細享受美食嘅模式~

好似店名咁,店內都用左好多衫鈕黎裝飾~

冰鎮綠茶燉蛋配雙式紅豆
個人認為,大家黎到,要必點這個綠茶燉蛋!( ♥д♥)
口感超滑,仲有好香濃嘅奶味同綠茶味,
而綠茶無苦澀味,配紅豆蓉一齊食,很搭啊!
還有它會煙霧離漫好似仙境咁,太適合女生們相機食先嘅需求!ξ( ✿>◡❛)



噢~我有仙女的feel嗎?。:.゚ヽ(*´∀`)ノ゚.:。

牛奶朱古力慕絲 配甘荀茸&雲喱嗱雪糕
這個外表藝術氣息很高嘅甜品
口感同味道亦都好多層次!
外層嘅脆餅加夠脆,放遲左都唔會腍哂~
仲加左黑椒,單食會少少辣,不過唔食辣嘅我都ok接受到!


 
中間是這樣的,朱古力慕絲&雲喱嗱雪糕!

食嘅時候放落脆餅度,再加d甘荀茸!
味道係意想不到咁夾!!(ノ>ω<)ノ
其實我本身好怕甘荀個種草青味..
但佢同黑椒湊埋一齊時,黑椒無咁攻鼻,甘荀亦無乜草青味
(*´∀`)~♥口感味道都超多層次的!!!

伯爵茶奶凍 配意式薄荷西瓜冰&雲喱嗱雪糕
因為Oppa都迷上伯爵茶的甜點
所有仲叫左lee個甜品!真係一d都無令我地失望
伯爵茶奶凍夠滑,西瓜冰加了薄荷,令口腔都一直維住個種冰涼嘅感覺!(๑¯∀¯๑)


 
泰式薑味特飲
lee度嘅野飲都好特別
飲品中加左乾冰,仙境又再次出現ヽ(●´ε`●)ノ
薑味特飲是Oppa的,偷飲左一啖,薑味好特出!



香茅特飲
(♡˙︶˙♡)I like this one
好有泰國feel!好fresh啊~



雖然現在好多甜品店都係以"相機食先"作招徠,
美美的甜品到處都找到,
但小糖鈕不同的,係佢地嘅甜品不會是大堆頭的澱粉質,
食起黎個人感覺無咁heavy!
甜品外表討喜,老闆係食料配搭上又獨特.
我覺得專登到元朗為了食小糖鈕也值得呢!
(利申:我係住元朗的....=p)

小糖鈕仲有佢地自家製爆谷賣..
老闆俾左小碟我地試..
我十分推介麻辣味爆谷!!
 小糖鈕甜品專門店地址:
元朗裕榮徑11號好旺洋樓地下10號舖
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言