2015年4月8日星期三

我與糖妹有個約會❤NICE CLAUP x Mina

好溫柔的我啊..哈哈

早前出席了NICE CLAUP x Mina CUP CAKE工作坊
在家中蛋糕是常常焗喇,cup cake反而係第一次整呢!

而當日教我地整cup cake的導師係...

係sweet到漏嘅糖妹呢!!!!

而當日我都穿著NICE CLAUP的衣服出席工作坊呢!
白色雪紡上衣 + 藍色及膝裙
如果怕深色的服裝沒有夏日感覺,
可以在配件上都配搭些淺色的
所以我都配搭了淺色的鞋,頸鏈同帽子

這件上衣的背面好可愛的,好似一個大的蝴蝶結

剛剛去了日本旅行回來嘛~
發現好多衣服領口位都會加上珍珠或小鑽的原素,
所以今季大家可以購入一些珍珠的配件作配搭吧!

及膝裙也是今季的must have item 呢!
成條心齋橋到處都會看到及膝裙的出現,
如果想看來不要太圓碌碌(好喇..我是圓碌碌的T^T)
可以配搭一仔幼belt,加強腰線效果啊!

另外..紮兩條辮都係增加夏日感覺的好方法喇=p

哈哈..講完我的配搭,說說工作坊當天吧!

糖妹好用心咁講解製造cup cake嘅step

把牛油加糖去攪拌..

加入麵粉..


然後唧落cup cake杯中

yeah!!可以拎去焗了!

然後糖妹為我地示範用杏仁膏整玫瑰

heehee..這是我的作品喇...不錯吧!!

當日workshop仲準備左不同嘅裝飾俾大家幫自己的cupcake扮靚!

大家的作品都好美啊!^^

最後當然會來一張大合照吧!

這是我製作的cup cake..不錯吧!

當然同要集糖妹的郵喇!

呵呵呵..

仲有大家的合照吧!=P



這張相是在日本等候登機時拍的..
(oppa的拍攝技巧有進步啊!!!!感動T^T)

這次的分享到這裡嚕!多謝收看^^
(產品及有關資料由品牌提供) 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言