2015年4月28日星期二

停一停,等一等的半熟流心蛋糕❤諾亞半熟蛋糕

YA~諾亞半熟蛋糕開到黎元朗喇!✧◝(⁰▿⁰)◜✧
地址係教育路68號...即係以前城市獸醫果度呀!
"凍食鬆軟,熱食煙韌"
睇到都覺得好味( ~'ω')~

因為星期日屋企好齊腳..
咁3點左右同Oppa去買蛋糕,準備俾大家作晚餐後的甜品!
但...草莓王流心鮮乳卷>>缺貨 (((゚д゚)))
草莓王流心芝士蛋糕>>售罄 (╥﹏╥)
再晏D黎會唔會咩都賣哂ga ><

職員會問下返屋企要幾耐,幫你準備定乾冰~
蛋糕的紙盒係貓貓設計,好可愛(=´ω`=)

盒上都有說明食用方法

我地買左兩個,一個揀左半熟蜂蜜蛋糕
這個是要放係冰的那層..

分好之後要等5-15分鐘左加,等佢退冰先有流心效果

 10分鐘左右已經見到流心.゚ヽ(*´∀`)ノ゚.
口感鬆軟又帶點濕潤,
蜂蜜味十分清甜又唔漏,會令人有再食多件的意欲呢!!

另外仲買左個香蕉芝士溶心蛋糕,
這個不用放冰格,放雪櫃就可以了

打開個盒已經聞到好香好香嘅香蕉味!
口感好creamy,亦帶一點new york cheese cake般嘅紮實~
驚喜位係食落口芝士味道好夠濃(๑´ڡ`๑)
食得出芝士淡淡嘅酸,
再配上面頭灑上的糖粉嘅微甜,真係好夾!
雖然香蕉味道比芝士味低調,
香蕉迷(minions嗎?XDD)可能會有點失望..
但對我來說,就十分欣賞蛋糕那突出嘅芝士味喇!

 買蛋糕時,職員提我地食幾多切幾多
但我地9個人,每個蛋糕分9件..
每人兩小件就剛剛好食哂lu!!

呀...食哂lee度,弄下次食咩味好呢!??
更多關於諾亞半熟蛋糕的資料,可以看看他們的Facebook啊!
Noah Castella(H.K) 諾亞半熟蛋糕專門店(香港)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言