2015年4月15日星期三

❁旅遊❁環球影城一日遊(下)❤大阪賞櫻生日之旅2015

黎到魔法世界了!!好興奮呀!
但下雨天,所以拍照的心情大減呢T^T
先重溫一下:大阪賞櫻生日之旅2015❤環球影城一日遊(上)
還有 哈利波特魔法世界攻略

魔法世界的入口是藏在幾個石柱的後面..
我都兜了一個大圈先找到呢><

如果你是用早鳥的方案去魔法世界
進入活米村後,請繼續用跑的!
不要被沿途的風景迷倒,馬上跑去玩哈利波特禁忌之旅吧!

但Cardy不是用早鳥方案嘛...所以沒有跑喇..
入到魔法世界,我先參觀這裡的女廁..
無錯,係女廁!因為愛哭鬼-麥朵都會在裡面說話呢!哈哈..

之後我地就排隊去奧利凡德商店體驗下魔法師揀魔杖嘅過程
(一直下雨下雨..我個頭都愈來愈塌呢T^T)

排左一陣就可入去了...
排得滿的魔杖盒..邊支魔杖是屬於我的呢?
(入戲太深了吧?! -_-)

原來放滿魔杖的牆壁係一度門..
推開後係一間房仔..

裡面..有一個外國人!!!
哈哈..好喇..他是奧利凡德商店的店主,會同我地互動,
讓大家體驗<哈>中重要的一場戲..魔杖揀主人的一幕呢!!

當日店主選了我前面這位紅衫的女孩跟他演這場戲,
最後仲會送一支魔杖給她呢!!!超羨慕的!!

感受完魔杖揀主人的過程,大家就可以去選購自己喜歡的魔杖了!
如果你只想買魔杖,也可以從旁邊的門直接進入商店喇~

沒有被選中的我..只好乖乖付錢買魔杖吧!

當然要係霍格華茲城堡前打個卡吧!!
是否留意到我身上多了件魔法袍?
上回提到Oppa唔想拎住把遮咁麻煩,所以買了件Elmo雨褸俾我..
而他剛好又覺得好凍..所以他買了這魔法袍擋雨和保暖..-_-""

遮掉他的樣子還是感覺到他的得戚呢(*´>д<)
但這件
魔法袍其實不便宜..Oppa當時應該也是「哪根筋不對勁」所以買了~
不過我也極度懷疑Oppa是存心搶我鏡的..
因為佢仲戴了副哈利波特的圓圓眼鏡!!
我在其他商店買野時,店員都會跟我說"你都Minion,又有Harry Potter陪伴!"
對,其實我只聽得懂Minion同Harry Potter =p

原本打算去餐廳坐低食野的..但等位的隊伍太長了
所以我地只係到這大大的木酒桶買杯Butter Beer..

但是!!我有點中伏的感覺(⊙_⊙)
之前都看到其他人寫不要喝沙冰的,因為太冰了..
一心只記住"不要選最冰的",結果我選了熱的奶油啤酒..
天呀..好重肉桂味,又太甜..感覺好怪!!仲要無乜泡泡!!T^T
原來冬天會有
熱和凍的奶油啤酒出售..
大家記得!! 不要試熱的Butter Beer!!!要喝凍的!

然後去了貓頭鷹郵局..

但太多人..又拿著奶油啤酒..
所以只買了post card就走沒有仔細逛了~

我想說..我被這本書嚇親..差點倒瀉杯奶油啤酒( ̄<  ̄)>

我沒有買貓頭鷹那款喇..
它們的郵票真的好酷ヾ(*´∀`*)ノ
記得寄返張post card俾好朋友們喇!
因為它的郵chop是由
貓頭鷹郵局蓋上的!!

之後我們去左排必玩的哈利波特禁忌之旅!
因為我地無買Express Ticket..所以排到雙腳真的有要斷掉嘅感覺..
排隊時顯示要排3小時的..但感覺都好像不用那麼久喇.

排到尾聲時,會進入霍格華茲城堡內..
一幕幕的經典深刻的情景活現眼前呀!!!
哈利波特禁忌之旅是必定必定要玩的!!!
只用4D來形容的話太乏力了!
總之來到魔法世界你玩玩看,就知道它的神奇之處了!

原本想逛蜜蜂公爵的..但看到又係長長的人龍,
我放棄了....T^T
9又3/4月台我也不想迫去拍照..離遠拍一張算了

榮恩炒車的場景..Oppa說入夜拍更有feel呢~

離開魔術世界..我地就去尋找我嚷了一天要吃的火雞脾!
其實影城內有幾架賣火雞脾的食物車喇..只是中午遇到時都很多人..
這火雞脾好像大約見850yen..好大隻的!
加上在影城內一路行一路食,總特別有風味特別好食(*˘︶˘*)

之後!!!來到<<夜間花車巡遊攻略>>

其實正名是<魔幻星光大遊行>喇..
在一些長假期期間,如復活節,暑假的月份..
每天都有這<魔幻星光大遊行>,
但一些普通日子如6月,7月上旬..就只有星期六日才有啊!
而且每天的開始時間也不同..
詳細時間可以看看USJ的官網>>>USJ<魔幻星光大遊行>時間表
click你出發的月份,會顯示不同日子的營業時間,
旁邊的マジカル・スターライト・パレード有星號,
就代表當天有魔幻星光大遊行,同開始的時間!

其實呢...不是甚麼攻略,只是個美麗的巧合..
但我覺得這次巧合也太棒了!
事源我地晚上7點左右離開魔術世界..
本來打算帶Oppa到外面晚餐的,
但由於我要買火雞脾,加上沿途一見商店就會衝入去..
7點30左右已經發現荷里活園區的行人路邊都開始坐滿人,
Oppa見我好似想睇巡遊,就建議不如係影城內晚餐吧!
噢..好體貼的男朋友啊=3=
(事實係..其實佢好攰,唔想行=p)
然後我地觀察大家坐路邊的路線都包圍住Mel’s Drive-In(美娜公路餐廳),
加上Oppa好喜歡這裡充滿著50年代懷舊美式快餐店的設計,
大家都擁到路邊看巡遊,所以我同Oppa好輕易的挑了個窗邊卡位V(^_^)V

兩桶minion爆谷,我同oppa真係食唔哂..
所以請了我後面枱的兩位日本小妹妹一齊食住睇巡遊喇..
但其中一位請我食檸檬呢..嗚嗚T^T

如果你的體力撐得到,就留下睇埋最後的<魔幻星光大遊行>吧!
它不是只用幾個強力大光燈照著的花車巡遊..
每架花車的細節,燈光都絕對令大家驚嘆的!

你看Minion多興奮!!
(明明他本來的樣子已經係咁-_-)

好喜歡當中仙履奇緣的主題..
仙女揮一揮魔術棒..

南瓜變了南瓜車..

王子接走了灰姑娘回城堡過幸福快樂的生活..
當然,如果你想影靚相..係餐廳內一定不及餐廳外突出..
但在餐廳內與花車有些距離,整體的構圖會較清楚喇!

好吧..看完魔幻星光大遊行就乖乖隨人群離開影城lu~
這地球..因為早上城時我是用衝的都沒有拍到..
所以Oppa要補拍一張,晚上看這地球又是另一番感覺呢!

完全中哂Moppy毒..見到她,又要跑過去拍照(^_^)v

同大家分享係USJ嘅戰利品吧..(忘了拍魔法袍=p)
我真的覺得我的定自制能力十分十分好!
其實我有一度想過買幾隻Moppy回家的(´・_・`)
而且我建議大家帶個大大的購物袋去USJ,
因為影城內購物只會附送包裝紙袋,
如果要手挽袋,係需要另外加錢的..

魔法世界真係有魔法的!!
我同Oppa不算是哈利波特的super fans..
但看到電影中出現過的魔法用具,都不由自主的好想買回家啊!

Oppa買了 Professor Dumbledore的魔杖
他表示當然是買Dumbledore的,因為他的魔杖是最強的嘛~

而我就揀了Hermione的魔杖..
其實Luna Lovegood同Fleur Delacour的魔杖都好靚..
但一場黎到..好似買主角的魔杖開心D *\(^o^)/*

一連兩篇的環球影城一日遊就分享都這裡了~
謝謝大家收看(≧∇≦)
See You Again USJ!
我會再返黎探你的!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言