2015年3月21日星期六

脂肪美學專家❤Elyze

減肥瘦身係女人終身事業,相信大家都同意吧! 
同減肥抗爭足十幾年,原因只得一個「懶」 而懶人想減肥,
最好嘅方法就緊係搵幫手啦!
 之前有機會去Elyze 試下佢地嘅療程,包括: 
1. 個人健康指數及脂肪分析 
 2. RF Circulation活化循環療程
 3. SmoothShape 緊緻曲線激光療程

當日我就係去尖沙咀北京道的分店體驗療程的~
等侯區嘅view真係好正啊~

之後tea lady為我沖製了柚子蜜,俾我慢慢等治療師
我當日的治療師係Ellie,唔使等好耐,佢就黎接我lu~

先帶我入房,放低隨身物品再換好衫就去進行<個人健康指數及脂肪分析 >

oh..這就是我的個人健康指數及脂肪分析..
Ellie一看到:"e,你唔做運動ga wo!"
哎喲..被發現了...
她說因為我的肌肉力量指數完全係低於正常水平
(=v="苦笑.....)
Ellie仲問我係咪訓教時腳仔會特別怕凍
真的!腳掌是長期處於冰凍狀態的!
她說這是因為我新陳代謝較慢啊!

分析完我嘅身體狀況
跟住Ellie就為我講解一陣做嘅療程喇
RF Circulation活化循環療程:
-專利科技能直入脂肪層
-單極射頻突破性深入皮下20mm,令真皮層產生45°C熱力
-有效提升循環效率,同時緊致去紋

Smoothshape 緊致曲線激光療程
-激光技術915nm激光波長能深入皮下15mm,
醫學實證*能針對性導向難減部位的脂肪細胞。
-光學技術強化細胞滲透性,提升血液循環,
刺激纖維母細胞增生,提升肌膚緊致度。
-滾輪技術透過按摩排走脂肪酸及液態廢物。


好..療程開始喇~
先做RF Circulation,提升身體的循環
Ellie開始前已經同我講,因為是用RF是會有發熱的感覺,
如果過熱有燙的感覺,記得同佢講
不過我覺得全程感覺就好似用個暖的導入頭係我對腳度做導入咁
溫溫的,超舒服!我都有點想進入睡眠狀態呢~

之後就進行Smoothshape,
這主要係做收緊皮膚,塑造線條的..
嘩!!!成個人,醒哂 !

唔知大家有冇試過去美容院,用儀器機通淋巴呢?
感覺大概就是這樣
不會全程都是很痛,但就是某一些位置是特別痛T^T
這當然每個人的狀況不相同喇
淋巴太塞的話,頭一兩次係會點痛的,
但之後keep住做就唔會有痛嘅感覺了

療程後大腿有點起砂的情況
這是淋巴太塞的問題吧,過一兩天已經無事了

由個人分析,進行療程,到最後簽走時的護理注意
都係由Ellie follow住,唔會有急趕嘅感覺
反而覺得好親切,唔使我向不同的人重複講自己想改善d咩
(對..我是缺乏耐性,同樣的說話不喜歡說幾次 -_-)

最後,當然要看看before & after吧,
只做了一次,拍照出來的效果當然沒有很明顯啦
不過自己摸個大腿位時,會覺得大限腿外側線條順左
兩邊最肥嘅位置都推返向前,線條立體返,
Ellie仲話,因為加速了身體循環,當晚返去真係特別好訓的!
(起碼沒有因為兩隻腳掌冰凍到訓唔著先啦><")


RF Circulation同Smoothshape這是兩項是改善身體循環同塑造線條,
 如果只做這兩項療程的,其實是適合節食又不愛做運動的人(對,就是我=_=)
如果你都想免費體驗Elyze嘅專業療程,
咁就快d上網登記啦:http://www.elyze.com.hk/

(療程及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言