2012年10月9日星期二

'唇'真戀愛♥REVLON-Just Bitten Kissable Balm Stain

秋冬總係帶俾人想戀愛ge感覺
說到戀愛,自然會聯想到女生那令人無法抗拒的櫻唇
REVLON 2012 秋季浪漫呈獻Just Bitten Kissable Balm Stain「鎖色戀愛唇膏」
讓你畫出持久攝人雙唇,令男士難以抗拒,共享秋日浪漫!!
Just Bitten Kissable Balm Stain同平常用的唇膏完全不同
筆形的外表,包裝輕便

飽滿的蠟筆ge設計,伸縮功能,唔需要刨,方便易用!

今次cardy試用的是
040 RENDEZVOUS
050 PRECIOUS
045 ROMANTIC

 試係手背上,著色度高,亦有水潤光澤的感覺!

先試用040 RENDEZVOUS(約會)

唇色偏深ge我,搽上嘴依然能睇到帶顏色帶橙紅
給人可愛的感覺,就似戀愛前,剛剛了解對方時的羞澀感
之後是050 PRECIOUS(寶貴)

戀愛時,男生都喜歡女朋友淡妝素顏
050 PRECIOUS適合唇色像我較深的女生,可以把唇色調得比較自然粉
或者眼部化妝喜歡較誇張嘅女生,也可以搭配出裸唇效果!
最後是045 ROMANTIC(浪漫)

愛情到了某一階段,男生亦開始懂得欣賞女人味這回事
紅唇正讓女生散發出潛在的女人味
紅唇還可以令皮膚看起來比較白皙一點tim^^

Just Bitten Kissable Balm Stain
蘊含淡淡天然薄荷清香(但我使用時,總係覺得只有050 PRECIOUS有強烈的薄荷味)
不過我幾鍾意佢ge蠟筆伸縮設計,除了方便唔需要刨之外
還可以輕易勾畫出唇形!
仲內裡有蘊含高效保濕修復成份,有效抗氧修護
令嘴唇即時水漾柔軟,不用搽
潤唇膏打底都可以使用!!
還有唔會有lip gloss的閃爍效果,令男生怕怕不敢親下來嘛^^
我也送張Kissable Moment給大家吧!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥my facebook:http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言