2012年10月4日星期四

【新店】向誘人魅力出發♥Moizelia"尋巾夠抵"的一課!

相信每個女仔衣櫃裡面都會有幾條圍巾,因為可以襯衫,帶出街又方便,係冷氣地方可以用嘛!
雖然衣櫃有十幾條圍巾,但其實對圍巾卻了解不多呢><
上個月出席了位於尖沙咀的Moizelia嘅Grand Opening,就係專門售買印度優質圍巾架喇^^
當日由Moizelia的老板娘Zita為我地介紹各種特色嘅圍巾同埋配帶方法
首先為我地展示嘅,就係我地成日都會聽到的Cashmere!
Zita為我地示範,優質嘅Cashmere係十分柔軟,可以輕易穿過一隻介子的!
估唔到咁薄咁輕巧嘅Cashmere,真係超保暖的!披上一陣已經有暖嘅感覺了!
店入嘅圍巾都係Zita親自挑選過,每條都十分有自己特色的!
 
這圍巾上的花紋,原來全都是人手刺繡來的!當時大家已經十分驚嘆..
 
之後Zita在拎出鎮店之寶俾我地欣賞.
100%pashmina全手工刺繡圍巾,價值六萬多呢!
刺繡的手工真係十分細膩,這些刺繡,真係起碼要花上年多嘅時間先可以完全呢!
 
底部有圖案的圍巾,簡單地披上已經好特別了!
 
之後Zita仲教大家冬天時如果外面穿上大褸,都可以係裡面配搭圍巾的!
 
找了Kaye 為大家的示範..也太厲害了吧!!如果唔係睇住整個過程,真係完全估唔倒係由一條圍巾演變出黎呢!
 
如果單看這張相,大家係咪以為這裡有四條圍巾呢!?
其實係四片合成的Cashmere & Silk圍巾,十分特別.
 
無論Casual ,斯文定係女人味Look都可以戴呢!
(Thx Kaye,Fiona & Emily^^)
 
Zita亦為我地示範多種嘅圍巾戴法^^
 
其實Moizelia除左圍巾,仲有手袋同埋clutch bag!
 
如果你同我一樣,是個民族迷,就記得要留意它們的首飾,都超有異國風情feel的^^
 
穿素色時配戴最好不過^^
 
我跟麗莎小姐披上有民族圖案的圍巾後,大家都說我們很有波希米亞feel呢!哈哈
 
麗莎小姐對這圍巾一見鍾情,最後帶了它回家了!
(放心,我唔會告知你男友的)
 
最後..有靚靚玫瑰朱古力一粒!
 
哈哈,不是喇!
Zita好細心準備了五款頸鏈俾我地選擇呢!
 
最後我選擇了黑色這條,大家覺得襯我嗎?!^^
 
大家無論自用還是送禮都可以到Moizelia逛啊!
因為同一質素的產品,如果與大品牌相比,價錢大約是大品牌的三分之一呢!
希望透過高質素,時尚及價格相宜的產品,再配合專業的知識及服務,令所有顧客係任何場合都能夠成為衆人焦點,散發誘人魅力.
這就是Moizelia的宗旨.

Moizelia的地址:尖沙嘴樂道一號永樂大廈二樓D室(係I SQUARE旁架咋!)
電話: 2577 8873
它們的FANS PAGE:https://www.facebook.com/pages/Moizelia/143692545767393
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥希望大家喜歡Cardy的分享吧^^
my facebook:http://www.facebook.com/BeautyCarPark

1 則留言: