2015年8月18日星期二

一齊跟韓國人氣插畫主角"韓珠麗"學做韓妹啦❤Velieve

韓國品牌VELIEVE最近同韓國人氣插畫主角韓珠麗crossover,推出一系列護膚及化妝防曬產品!
而早前Cardy就收到幾款VELIEVE的產品
淨膚水份滋潤霜
不含油分的強效保濕霜,含有水解珊瑚,保持水油平衡,
配合深層海水及庫拉索蘆薈葉汁,強效保濕24小時,
特別添加膠石花菜提取物等, 有效細緻毛孔。
SEBUM CONTROL AQUA DROP CREAM $328/100ml

潔面後以珍珠大小的份量塗抹在面部,
令肌膚表面形成一層水膜,明顯感覺到肌膚軟化,
細紋減淡,調節水油平衡,並舒緩皮膚敏感問題。

質地啫喱狀,搽上面感覺涼涼地,

 因為不含油分,皮膚吸收後都好清爽
 
牛奶潔白乳霜
5 秒變白 !柔滑的乳白色奶油質地,蘊含雪絨花
及維生素B3成分,使肌膚變得明亮,美白及保濕效果持續24 小時。
Milk Pudding Cream $268/50ml

我覺得這真係十分適合四肢膚色比面部深色的我呢!
而質地就較滋潤,建議大家塗的時候都先塗少量,
看看效果和皮膚吸收程度,再增加牛奶潔白乳霜的量!

我只係搽左少量,已經看得到美白效果了!
我已經放左入工作的化妝箱,
pre wedding的客人很適合用呢!!

少女完美防曬霜SPF50 PA+++
採用納米技術,令成分更易更快被皮膚吸收,防水防汗,對抗UVA & UVB。
蘊含四種有機草本成分,包括熏衣草、
迷迭香、 牛至及百里香,經過ECOCERT認證,能有效抗氧化、抗衰老及抗敏。
Perfection UC Cut Sun Screen $248/50ml

 質地不是那種水狀的防曬,偏向cream狀的

因為SPF50 PA+++,加上防水防汗的,我覺得超適合去海灘使用的!!
(偷偷告訴大家,我下個月去沖繩啊呀!)
而且沒有痴笠笠的感覺,都十分清爽! 

VELIEVE比堅尼身體淨膚噴霧
高效護理成分Marine Broth,針對身體暗瘡及粉刺問題,
配合輕量淨化酒精,防止因汗水及油脂引致的胸背暗瘡,有助消炎殺菌,減淡暗瘡印。
 
 BIKINI MIST $68/ 60ml

我都有頂同韓珠麗差不多的帽呢..haha~~

沐浴後,係身體亁透的狀態下使用,
於面部、背部或胸部或其他有暗瘡紅腫問題的部分,


 按大概兩至三下,再輕輕拍打加快吸收。


 <面膜系列>

蜜糖保濕少女面膜
鞏固皮膚中的水分屏障,並提供肌膚營養,
使皮膚每個細胞都脹卜卜,水盈緊緻。

蘆薈細滑少女面膜
適合日曬後使用,長效保濕,
有助消炎抑菌、止癢抗過敏,令肌膚變得細嫩、有彈性,延緩衰老。

維生素明亮少女面膜
含檸檬萃取液,擁有豐冨維生素 C及果糖酸,
合成強力抗氧化劑,減慢皮膚細胞衰老,同時提供皮膚養份,
增強皮膚抵抗力,提亮膚色。

 膠原蛋白緊緻少女面膜
蘊含珊瑚草提取物及水解膠原蛋白,
還原肌膚彈性,同時增加水分,緊致肌膚防上幼紋增生。
 

我最喜歡蘆薈細滑少女面膜,
有舒緩效果之餘,都夠滋潤度!
不過面膜剪裁,眼位同嘴角要加工一下會更貼面!

完蘆薈細滑少女面膜,面上的紅印淡左好多呢~

Velieve產品,於citysuper / log-on有售
   (產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言