2015年6月23日星期二

感受Carefree Summer!❤Visa Pure淨亮潔膚儀

這個打扮,在夏天不太過份吧?!
不過今篇不是介紹夏日穿搭啊!=p

雖然Cardy不走性感路線,
但天氣熱得可以焗熟自己下,短褲背心嘅打扮都係好正常!
而同在清涼打扮前,女生們緊記緊記要驗查下多餘的毛髮是否已處理好!
所以我十分推介大家使用Philips Lumea IPL..

唔使booking時間,就黎就去到美容院,
係屋企自己幫自己整,又快又方便!
如果為私密處護理,仲唔怕尷尬tim!

另外係夏天面部油脂分泌會較多,
再加上成日化妝,如果清潔做得唔好,好易毛孔閉塞,皮膚粗糙,
之後就係搽咩都唔吸收><
而係之前Philips summer workshop中(>Carefree Summer Workshop回顧),
我就帶左Visa Pure淨亮潔膚儀返屋企!

Visa Pure淨亮潔膚儀組合包括了:
潔膚儀機身,潔面刷頭X2,充電座,充電線,收納袋

潔面刷頭一個是敏感膚質刷頭,另一個是一般膚質刷頭

一般膚質刷頭有17000根柔軟刷毛,可以深層清潔肌膚!
而敏感膚質刷頭使用了超柔軟刷毛,摸上手已經感覺到好soft,
適合敏感肌膚或者皮膚狀況不穩定時使用!

充電座的內側的兩旁有個小金屬片,把潔膚儀放在上面就可以充電

記得把潔面刷頭的蓋先拿走,及把潔膚儀上的金屬珠觸碰到充電座的小金屬片

充電時機身會有個電池圖案在閃爍,
充滿電大約要六小時,之後可以30分鐘。
就大約兩星期充電一次吧!

Visa Pure潔膚儀是以旋轉同震動的動作運作。

設有兩種不同速度設定,
速度一是「溫和清潔」,較溫和輕柔,適合每天早晚使用。
速度二是「深層清潔」,較強力嘅清潔效果,可以一星期使用兩到三次喇!

先用清水潤濕刷頭,
記得不要使用乾刷頭清潔皮膚,
因為這樣可能會刺激到皮膚啊!

再唧上使用開的洗面膏或洗面奶都可以。

或者先將洗面孔塗於面上也可!
然後就可以把刷頭輕輕係皮膚上以打圈型式移動。

潔面時把面部分為3part-額頭,左臉,右臉
因為使用VisaPure時,會有個兩段提示,
使用20秒後,它會暫停一下,提示你要轉換潔面的位置

使用兩星期後,感覺到皮膚都比之前更有光澤,毛孔亦收細了。
其實之前也買過其實牌子的潔面儀使用,
不過震動力太強,每次清潔到鼻冀位置時,牙齒都會感動麻卑酸軟的感覺呢><!
但VisaPure的動作好溫和,使用過程十分舒服(*´∀`)~♥

VisaPure仲有一小小的收納袋,

充好電就可以帶去遊行,超方便的!

拍好這照片後..我發現...
我的上衣顏色跟VisaPure跟本是一樣的!
哈哈哈!
 (產品及有關資料由品牌提供)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言