2015年6月24日星期三

品茶控❤諾亞半熟蛋糕專門店

至從上次介紹Oppa食諾亞半熟蛋糕後,
佢每次經過個邊都話要買╮(╯▽╰)╭
佢上次已經好想試百爵茶味,但我話第一次試,想試原味先..
所以今次佢話一定要買百爵茶半熟蛋糕!

返去一打開個盒已經聞到好香嘅花香味ヽ(✿゚▽゚)ノ

同樣地,切開之後等10分鐘左右先食嘛~

 另外仲買左京都抹茶鮮乳卷,
咁我地食住等阿百爵茶溶吧 !!

作為一個忌廉怪,我係好滿意這京都抹茶鮮乳卷喇!
因為佢真係好多Cream!!(*´∀`)~♥
而抹茶淡淡的,要慢慢品嚐先吃得出那抹茶味,
我覺得適合作下午茶點,一小件剛剛好!
如果大伙兒在晚餐後作甜品,兩三啖就食哂,或者會未試得真呢!

好喇!百爵茶都溶溶地,可以食喇!
流心令到蛋糕變得濕潤,好好味呀(๑¯∀¯๑)
個流心係偏甜嘅!咁係甜點黎ga嘛!
味道保留到少許飲完Earl Grey後個種好fresh嘅感覺!
 仲有好特別嘅感覺係,一路食,我一路覺得自己好似食緊香水!
因為真係好香花茶嘅味呀!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
希望大家喜歡我的分享吧ε٩(๑> ₃ <)۶з
快D去我facebook page讚好,以後更方便睇到我嘅分享啦!

沒有留言:

發佈留言