2014年7月21日星期一

唔使再飛去韓國,係香港都可以用韓國門市價格購物❤JoShin韓國化妝品專門店

睇到自己lee張相..不禁想起成日有人話女人係天生購物狂
um...我承認我對化妝品的購買欲抗體較低喇 (///▽///)

夠竟我去左邊濕平得咁開心呢?
其實我同麗莎係去JoShin 的中環分店Opening!

 Joshin係提供不同韓國品牌的化妝品和美容產品的專門店
而Joshin現時旗下韓國品牌有:too cool for school,Etude House,
Banila Co., IOPE, Regen, O'sulloc....
好多呀..睇下lee張圖啦~~

 JoShin保證出售嘅產品價格係韓國門市同步的!!
oh!!!我唔使等朋友去開韓國先可以買得平D喇!
(我亦都從我的旅行地點後選名單暫時刪去了韓國lu~~)

   針對香港人對化妝品的信心要求,JoShin是香港少數擁有正貨標籤嘅化妝品專門店
韓國化妝品更加係100%新鮮由韓國送到!
咁仲等咩? Let's go shopping!!! *\(=´∀`)人(´∀`=)/*

 極力推介大家可以盡情咁係度買mask,種類多就一定啦..
Etude House,innisfree 嘅面膜都係$7一塊..
(我當年去韓國計返匯率都要七個幾HKD一塊呢!)
仲要有買5送1的優惠呢!

  韓國醫學品牌 It's Skin 多種唔同嘅精華
有抗痘消炎的,美白淡斑的,保濕鋪水..
 

 這個洗面機價錢十分親民,都係$200鬆D咋~

banila co.係韓國專業化妝師都好喜歡用嘅品牌
是韓國版的MAC啊!

  說到韓國化妝品,當然要有女神最愛的3CE啦!

 店內中間的化妝櫃,有齊唇膏,睫毛液,粉底...
我繞住這化妝櫃行左好幾個圈呢( ´ ▽ ` )ノ

 JoShin 有3級制的會員制度
Member ,VIP同VVIP,分別可享有95折,9折同85折
(折扣適合用於正價產品,不適用於公價,減價,寄售,推廣,節日及指定產品)
會員除了可以享受會員折扣, 更能享受Joshin 每月推出不同優惠啊!
Cardy當日都買左3件產品,折扣後剛剛好$300咋!(≧∇≦)

banila co. Prime Primer Finish Powder / $169 
控油功效碎粉,透明色..聽說超滑超薄身的~
係banila co.的王牌產品,上次去韓國唔知道無買到..
今次一於帶佢返屋企試試先!

3CE Moist Glossing Face Oil Mist  / $92
這是我睇康熙來了時見到嘉賓化妝師使用過的
係以水分層同油層形成嘅保濕噴霧油

睇節目時見化妝師用之前先搖勻,
化妝後噴係面上,皮膚即刻變得自然有光澤!

3CE Cream Blusher (New Pink)  / $92
膏狀胭脂,可當胭脂或唇膏兩用,(但我淨係會當胭脂用)
濕粉後碎粉前用,可以打造白裡透紅嘅效果啊~

多謝Joshin邀請我地黎中環店嘅Opening同禮物啊(*^o^*)

計埋月中開的中環店,JoShin已經間有5分店 
旺角總旗艦店 - 友誠商業中心  
旺角分店 - 旺角中心
中環分店 - 中環德輔道中 
元朗分店 - 元朗嘉誠廣場
澳門分店 - 澳門信達城
詳細地址同營業時間可以係JoShin嘅網頁搵到!
http://www.joshin.com.hk/

不過上星期Cardy帶朋友去旺角總旗艦店
想介紹朋友用3CE支Moist Glossing Face Oil Mist ..
點知旺角總旗艦店無返lee支mist..
中環店無旺角總旗艦店咁大..
但好似中環店的貨品較齊全呢~

(資料由JoShin 韓國化妝品專門店提供)

 E...以後無籍口去韓國搵外星人添\( ̄<  ̄)>
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言