2014年7月29日星期二

浪漫甜美的玫瑰high tea❤SORRISO Italian Cuisine X By Terry

大家無睇錯..這7月我真的不斷在high tea呢~
今次係high tea club的7月
gathering啊!

SORRISO Italian Cuisine X 法國彩妝品牌By Terry
玫瑰作主題的tea set「Precious Rose Afternoon Tea Set」

記得帶定相機,相機食先是指定動作吧!! 哈哈

high tea club每次嘅gathering都會與不同的單位crossover
今次係咁法國彩妝品牌By Terry合作
所以檯面
都放左By Terry嘅產品比大家試用!

By Terry仲邀請專業化妝師示範使用By Terry的化妝品

而化妝師原來係我的美男子好友Echo 呢!!
好懷念以前我地一齊工作的日子啊! ^0^


好啦好啦...影夠喇..
Let's start our happy time~~

梅子蛋白餅

頂層淺粉紅色的是梅子蛋白餅,係由封乾技術製成,放得太耐蛋白餅亦會溶影響口感外,
所以侍應都好貼心,提我地先食
梅子蛋白餅先!

這梅子蛋白餅要一啖放哂入口,味道很有層次
先係有點咸味,然後就係微微嘅酸味,最後會食到甜味
就有點似話梅的味道吧~好錯啊!

白朱古力紅莓慕絲玫瑰杯
這超美的玫瑰花係紅莓慕絲,下面係朱古力殼作底,裡面係白朱古力
食嘅時候又係記者得要一啖放哂入口,
如果唔係,小心裡面嘅白朱古力會流出黎啊!
雖然係
白朱古力,不過可能玫瑰花紅莓慕絲,中和了甜味所以唔會有太嘅感覺~

SORRISO芝士餅
一小口的Cheesecake份量剛剛好,唔會太漏啊~

玫瑰花茶什果啫喱
到中層喇..這玻璃杯載住嘅係玫瑰花茶啫喱,
裡面有士多啤梨同西柚果肉
我想說..原來
玫瑰花茶啫喱同西柚果肉好夾架
 
草莓可可米球
這個粉紅色的波波,大家都叫左佢左做馬仔

其實佢係可可米用
棉花糖黏著製成的,上面仲沾滿左士多啤梨粉
但lee個都係要快d食,如果唔係又會好快變淋架喇!

玫瑰忌廉筒如果有食開Sorriso的tea set都知道會有件招牌"焦糖海鹽泡芙"
今次用了玫瑰忌廉筒取代鬆脆外層,裡面係玫瑰香味嘅吉士忌廉
兩種口感,都係適合一啖放哂入口呢..heehee
(但Cardy太喜歡焦糖海鹽...很掛住焦糖海鹽泡芙啊!)

玫瑰花醃三文魚配柚子酸忌廉
到左底層嘅
,3款點應該先食lee個玫瑰花醃三文魚配柚子酸忌廉味道酸酸的...裡面有玫瑰花,三文魚,柚子酸忌廉

這個呢..真係美美的..
但對Cardy黎講..真係太酸太酸喇
吃了兩小啖已經食唔落了><


香草蟹肉麥包配薄荷芒果他他汁原來蟹肉同芒果他他汁味道好夾架!!!
食嘅時侯我地仲諗左一陣,夠竟係
蟹定魚呢?因為好鮮味呀^^
不過如果底層用法包的話,Cardy會更喜歡呢~

煙熏鵝肝慕絲多士配希靈魚籽希靈魚刺身Cardy係好抗拒ga..不過原來希靈魚籽味道又不錯wo!
脆脆嘅多士上面放左鵝肝慕絲同希靈魚籽,
只能說..好好好好味!可以再黎多件囉
!

Cardy覺得這Precious Rose Afternoon Tea Set適合兩個女生一齊去呢
份量唔算太多,好多size都係一口一件的
而且仲有By Terry送出夏日玫瑰產品試用裝,根本係為女生而設女生的tea set吧!


「Precious Rose Afternoon Tea Set」
九龍尖沙咀彌敦道63號 iSQUARE 國際廣場29樓 HK$498 FOR 2
供應時間:下午3:00 至 下午 5:00
** 需加一服務費

供應埋2/8 & 3/8咋!!!!!查詢或訂座,請致電23289123
   
謝謝High Tea Club 這次的邀請啊
Sorriso Italian Cuisine : https://www.facebook.com/sorriso.hk
High Tea Club : https://www.facebook.com/highteaclub
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Plz support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark

1 則留言:

  1. Beauty Car Park你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除