2014年7月24日星期四

第一次咖啡弄❤

我知我是有點out date..而家先第一次食咖啡弄..
因為每次見到那就快排倒出街的隊..我真的怕自己排到太餓會發脾氣呢~
但每次食唔到又會好失落...(係..女人係比較煩麻的)
Oppa見我咁想食,上星期都係的我去食..
免得我"日哦夜哦")╮(╯▽╰)╭
等左一個鐘鬆d終於食得!
 
 第一次食又排左咁耐...當然要寫寫食評,記錄下我地拍拖的sweet sweet事吧(*˘︶˘*)

咖啡弄冰果茶
壺內見到有水果,茶包,話梅! 酸酸甜甜,我覺得好好味wo!
杯入面粒冰係連住塊檸檬,好得意!似哂成壺茶粒冰仲未溶哂!
味道好過茶木個壺,茶木個壺話梅嘅甜味太重了,
我喜歡咖啡弄這壺冰果茶多d!(*^o^*)

海鹽焦糖鬆餅

首先我係好鍾意海鹽焦糖這味道喇!
鬆餅中間都算軟熟,外層係少少硬同乾,
但加埋雪糕,忌廉,仲有焦糖醬,就一D都唔覺得乾bor!
見好多人話食唔倒雪糕有海鹽味,其實我都淨係食到雲呢拿味,
其實海鹽焦糖應該係旁邊的醬喇,咸咸甜甜,超好味的!!!
還有..我覺得自己選得太正確喇!!!
見到旁邊兩個小女孩點了草莓鬆餅,
我見到好多好多士多啤梨醬同多士多啤梨,好酸加好甜的感覺啊!(~_~;)
另一邊的情侶點了香蕉朱古力鬆餅,朱古力雪糕+香蕉+好大舊吉士..
見到就有種好rich好漏嘅感覺..(;゚Д゚)
當然..這只係我視覺感覺喇╮(╯▽╰)╭

玉米里肌起司可頌
牛角飽夠酥夠軟,夾住蕃茄,生菜,火腿,再有個溶溶地嘅芝士,
芝士味唔係好濃,但我反而覺得仲好,太濃味我就唔鍾意ga喇~
面層仲撒上粟米同煙肉粒,不錯不錯,喜歡吃牛角飽的可以試試!

Oppa好似係飲焦糖咖啡吧..
我都忘記了╮(╯▽╰)╭

我同Oppa都覺得咖啡弄的東西不錯,算係幾好食的..
但未至於值得要排個幾鐘去食~
要排個幾鐘先有得食..一次就夠lu~~
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言