2014年4月19日星期六

聖誕節要tea,情人節要tea,復活節都要tea一tea!❤Sorriso Italian Cuisine

我想說..我真的好喜歡high tea啊~
今次又黎到係iSQUARE的Sorriso tea一tea..
得閒飲茶嘛...其實high tea也是飲茶呀..對不對?=p

今次係被High Tea Club邀請出席它們四月份的聚會..
餐巾都弄了白兔的形狀...

大家坐定定之後..先黎個小遊戲暖暖身..等大家熟絡下~
每個位都有張印了英文字的紙仔
遊戲就是要每枱鬥快併出HIGH TEA這個詞!
我地那枱..已極速完成了~haha

看到L'Oréal 的朱古力牌仔嗎?
這是L'Oréal Professionnel crossover Sorriso..四月限定「復活節Afternoon Tea Set」
 見到咁colorful嘅 tea set..相機食先是常識吧!

我之前就說過嘛..
Scones係一個high tea中擔當好重要嘅角色..
在Cardy的角度..Scones可以說是主角呢~

搽上Clotted Cream同紅莓果醬..真的無法抗拒..
Sorriso的scones..即使凍左都好好味呢...(回味中....)

湯匙上的..係"爆炸朱古力復活蛋"
用白朱古力造成復活蛋外型,裡面有流心果醬...
連埋復活蛋下面的朱古力粒粒食..會食到有爆炸糖"咇咇啪啪"的聲音

三層tea set架的下層有三款鹹點..
最右邊那杯是"炸藍蟹肉春卷"
這是原有的Afternoon Tea Set裡已有,亦大受歡迎嘅鹹點!
帶有辛辣泡菜汁的"炸藍蟹肉春卷"...一樣有著泡菜令人開胃嘅作用
其實只係聞落有泡菜香味..其實食落都唔算辣呢
Cardy這個揀飲擇食,唔食辣,唔食泡菜的小孩都好愛啊!

另一款鹹點,"碎蛋三文魚配魚子醬雞蛋"
雞蛋本來就沒有鹹或甜嘅味道之分嘛..
配而適量嘅魚子醬黎提一提味..半隻雞蛋分量真係剛剛好呢..
唔知係咪我太享受魚子醬味道...我好似唔多記得有三文魚味道呢=P

最後一款鹹點.."無花果巴拿馬火腿迷你漢堡"
無花果,巴拿馬火腿,青瓜,漢堡包..
好味!因為我喜歡吃Parma Ham,
本來Cardy就不愛吃青瓜..食甚麼都走青瓜的..
但Parma Ham本身比較鹹,所以同好fresh嘅青瓜係非常夾!
但對唔住..我無食到舊
無花果..
其實我知無花果係好清甜..但唔知點解我唔敢食呢-_-

好...到中層的甜點了!!
女生們!!第二個胃ready好未??
看見可愛的兔兔嗎?這是杏仁甘筍蛋糕
這個嘛...Cardy 9秒9把白朱力兔兔吃了..好好味啊...唔會太甜!
但蛋糕只吃了少少..少少的一啖...
因為Cardy好怕吃杏仁同
甘筍嘛T^T
但蛋糕底的朱古力脆脆係好好味的!!

這個Macaron,咬了一啖之後我感動到想喊!
從前見到綠色Macaron都認定係緣茶味..
但無數次係開心果或者係甜到漏唔知係咩味
我被
綠色Macaron欺騙過太多次感情了T^T
但今次係真真正正的"Green Tea Macaron"!!!
沒有甜到漏,仲有點香滑的鮮奶味...
所以我們都認為這應該是Green Tea Latte Macaron吧?

這個焦糖忌廉泡芙..
我又係咬左一啖之後,激動得係咁拉住旁邊的Gina搖呀搖呀...
Cardy很怕太甜,但又很愛焦糖的甜..對很矛盾...
但更愛更矛盾的..又鹹又甜嘅海鹽
焦糖啊!!
或者有人會抗拒這味道..但我真的超喜歡啊!!!!

最頂層的係"迷你士多啤梨撻"同" 覆盆子Mousse Cake"
lee個咁俏皮,伸哂脷嘅
面蛋..其實係朱古力黎ga!
後面仲有檸檬醬..說真的..真係幾
酸!
不過
Mini Tart內有些甜甜的醬..所以食法就係一啖放哂入口喇!至於覆盆子Mousse Cake..因為Cardy那時已經有點飽..
加上不愛吃Mousse Cake嘛..所以又只係吃了少少..少少一啖..
唔..也是酸酸甜甜的....=p

四月限定「復活節Afternoon Tea Set」 | HK$398 FOR 2
供應日期:由四月份逢星期六、日及公眾假期
供應時間:下午3:00 至 下午 5:00
** 需加一服務費

4月期間品嚐復活節Afternoon Tea Set的每一位客人
均可獲贈 L'Oréal Professionnel 送出的禮物包乙份。
數量有限,送完即止啊!

好吧..最後送上係我太激動時,係咁比我拉住嘅美女Gina的合照吧=3=

仲有多謝High Tea Club今次嘅邀請呢!!!

Sorriso Italian Cuisine
查詢詳情或訂座..致電 : 2328 9123
地址:九龍尖沙咀彌敦道63號國際廣場29樓


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言