2014年4月15日星期二

三個女人一個墟..我們high tea去❤Green@Hotel ICON

Cardy是三月壽星女
生日前一天就三個女人一個墟的組合..
去Hotel ICON內的Green ,嘆個afternoon tea預祝生日吧~

因為三個女人一個墟的組合..
所以我地叫左一個Tea Set for Two..再加一人選一款cup cake吧!

Tea Set forTwo其實分量很多...
鹹點是跟Tea Set架分開擺放..

我認為Scone,係high tea嘅靈魂!
Green的這個Scone..不過不失喇..
不算特別出色,可能唔夠熱吧...
但也搽上clotted cream同strawberry jam...
就感到high tea真正開始了~
(對..我就是愛搽很多clotted cream與strawberry jam的人嘛~)

鹹點中我最喜歡這煙三文魚多士
上面舖了魚子醬..下面係脆多士
口感味道都very nice!!

這個蝦多士呢..
無咩蝦味..下面麵包係'林'嘅..
口感唔多夾..可能係我唔識欣賞啦~

最後一款鹹點..是牛肉法包還是肉鬆法包..
不管了...法包不錯,如果你懂得欣賞法包又軟又有點硬的口感,
是會喜歡的!
但裡面的牛肉..真的好失望!!!
不是看到肉的顏色偏深,我真的以為係煲完湯的豬肉呢!!

好吧~到Tea Set中的甜點了~~

士多啤梨朱古力..
士多啤梨好大粒..又甜..
士多啤梨配朱古力..真係令人無抗拒的甜點呢~

右邊小小的"蛋撻"Cardy沒有吃到喇..
左邊的朱古力味道不錯..甜度適中!

中間這三件小蛋糕..Cardy又係沒有吃到=p

這個美美的草莓蛋糕卷 ..又係失望之作..
cream不夠香不夠濃...好似用淡忌廉打成咁
整件cake都好淡唔夠甜><

朱古力泡芙..內表係粒好似甜到漏的朱古力
其實係泡芙外沾上朱古力..吃的時候有驚喜啊!

綠茶奶凍很香很滑..
但因為要hold住蛋形嘅小杯..
所有都係蛋形小杯下塗了些gel的東西..
吃的時候都會弄到手痴笠笠喇 T^T

 跟綠茶奶凍比,我比較愛這個芒果奶凍~
因為上面都有D芒果蓉..食落juicy d..
仲食一粒粒芒果肉!

另外我地仲叫左三個cup cake嘛..

Double Chocolate Cupcake
如果你唔係朱古力迷..可以番返個肚點另外的東西
不是說它不好味啊!
其實朱古力味很濃,又多層次的朱古力味道
蛋糕內仲有軟心朱古力,口感豐富!
不過真的味道很濃...有點太膩呢-_-
(好吧..這是我選的...我錯了...)

Blueberry Cheese Cake
因為我本身不太愛吃Cheese Cake..
但我也有吃到一些些喇
是不錯的!
喜歡Blueberry Cheese Cake的可以試試啊!

Lemon Poppy Seeds Cupcake
lee個真係超級推介!
唔好睇佢上面嘅cream就以為好漏
檸檬嘅清新味道,真係一d都唔會覺得油膩!
蛋糕裡面仲有檸檬蓉..係超級驚喜之作啊!!!

眼見其他也是點這tea set的客人..大多都吃剩~
一個Tea Set for Two..再加三款cup cake..
這三個女人當然也吃剩喇...
下次可以唔點tea set ...直接點幾款cup cake來share吧~
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
My facebook: Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言