2014年2月16日星期日

我的元宵情人節❤電影篇:《華爾街狼人》

十九年後..元宵節又可以同情人節重逢..
這個情人節你地點慶祝呢?^^
男友終於肯帶Cardy睇電影啦(T^T...感動.!!)
哈哈,因為男友說過看,覺得電影是件偖侈的事..
偖侈不是指金錢上..是指時間上的偖侈
(對..他是個工作狂嘛 -0-)

賀歲片..相信男友興趣不大..
那些鐵甲,機械,萬能俠..Cardy好不愛看-_-
愛情片..我比較愛看輕鬆小品類的..

最後..決定睇《華爾街狼人》The Wolf of Wall Street!
(其實是男友說過想看喇!我是蠻貼心的!!heehee..)

《華爾街狼人》The Wolf of Wall Street 故事簡介:
真人真事改編,金像提名巨星李奧納度狄卡比奧演活華爾街大鱷大起大落的傳奇一生。
外號「華爾街之狼」的佐頓貝福,由一個正直的華爾街初哥,
搖身一變成為叱吒華爾街的股票推手和新股認購獵人。
26 歲已靠炒作仙股賺得百萬週薪,花不完的金錢,
讓他任意揮霍豪花狂洗,更沉迷性愛毒品,
迷失在紙醉金迷的世界,永遠在追求更多更多和更多,
貪婪和權力不斷擴張,金錢遊戲愈玩愈大,
因而捲入詐騙和洗黑錢的魔鬼交易,泥足深陷難以自拔⋯⋯
睇之前完成唔知套戲講咩..
只知道係同金融有d關係..
而我對金融本身係零認識...
所以我抱住一個"無期望,完全為陪男友睇"的心情觀看!
最後..係我預期中好睇..
應該說..真係幾好睇!!
有好多超瘋狂的情節場面(好多裸露鏡頭-.-)
好多搞笑情節..
雖然有人批評沒有仔細描寫佐頓貝福(李奧納度演)的內心世界
但我覺得從180分鐘的片長中..以六分認真四分幽默的比例..
描述到他從"華爾街初哥"變成"華爾街之狼"的經過..
及與朋友妻子的相處..
我反而覺得幾好睇..唔悶又唔失望!
完場時先驚覺,原來過左3個小時!!!
男友問:你會唔會覺得好悶呀?
我:唔會呀..我覺得好似我以前大佬呀!
對..這套戲雖然說到甚麼上市,仙股,炒賣時我都有點一頭霧水╮(╯0╰)╭
但會令我有點眼前一亮的原因..
是因為戲中的佐頓貝福都有一套"銷售概念"
這與Cardy以前工作時的"營運總監"上司很似,不是一模一樣呢!!
(當然,我時指理念..不是外貌啊!哈哈)
但當時的我們呢....不是不認同這位"營運總監"..
只係覺得他都FF得太完美..有點太紙上談兵
在我們心目中..他是位走了火入了魔的瘋子 -_-"
(拜託不要讓他看到這篇BLOG呢><)
但戲中的佐頓貝福那套銷售概念不只是紙上談兵
他就是用這套銷售概念,把自己成為"華爾街狼人"!

如果你打算看一個金融傳奇人物的內心世界...
這《華爾街狼人》可能會令你失望...
但如果抱著看看這傳奇人物人生有那些不同階段的角度來觀看..
這倒是蠻豐富的!!
如果你是從事銷售類的工作,Cardy十分推介這電影給你!!
真的有共鳴的感覺呢!!!!

小小驚喜分享
看完電影..又未夠鐘食飯..
而當天匆忙地出門口的我..其實個妝未化好..
咁就返一返workshop補補妝先啦~
一打開門..就見到有扎花係度..
男友:係呀..見到嘅就係你ga喇!
以為今年唔使再返公司返工就無收花嘅機會啦…
點知都有得驚喜收花^0^
謝謝你呀!!
=3=
攬住扎花係街好老套咩?
咁其實我好鍾意老套㗎!
哈哈...
祝大家日日都好似情人節咁快樂呀^^  

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言