2012年5月26日星期六

MakeUp♥Natalie&Eddie Wedding

月中跟TUNGWEDDING MAKE UP
當天TUNG都主要是弄MAKE UP,我就主要弄HAIR
TUNG
仲帶了他2個學生當助手
新娘子Natalie是個超nice的傻大姊









因為當天0530我地已經開工
大家化好第一輪妝,手頭上的工作放下之後..
先識得餓=_=
但兄弟姊姊都超細心,去到男家時,馬上叫工人煮左幾碗麵比我地..
!<--果然係人間最好味的東西T^T
因為接住去教堂行禮,Natalie要轉番套婚莎..TUNG始終是男兒身喇..(哈哈)所以他的學生就可以充當一下dresser幫手同新娘子轉衫

行完禮之後,仲去左西九海濱長廊影相
當日都幾曬幾熱架,我地化完個妝都可以躲係d有瓦為遮頭ge地方..但攝影師同一對新人都要暴曬,仲要keepchok chok chok,真係辛苦哂呢~
最後一站返去設宴ge地方,中間出現左小小阻滯喇
但都不是太大問題,沒有影響一對新人喇=]
成個婚禮花球同set頭都係用鮮花,好靚呀^^
雖然”on call18小時”..但這是我喜歡做的事,又可以分享到一對新人的喜悅
所以我都覺得係好充實好開心..唔攰唔攰!!^^
 
最後我地同攝影團隊跟新人的合照
Makeup Artist
全黑可算是國際慣例,
但當天攝影團隊也是全黑的造型
(
他們說是因為萬一他們不慎入鏡,都無咁礙眼!果然專業!!)
所以一朝早見大家都好黑”,我地已經話我地成班職業特工咁,一定要來張合照!

沒有留言:

發佈留言