2012年5月22日星期二

趕走角質層,讓皮膚好好吸收♥GLYCEL-Facial Scrub

無論你有多強的精華,多好用的面霜
如果皮膚吸收不到,它們都只會係”英雄無用武之地”呢!
甚麼東西會阻礙皮膚吸收?就係可惡的角質層吧!!
由於皮膚更生週期是28天左右,原理就有D似蛇會換皮咁!
(這樣比喻,好似有點令人不安,不好意思-_-)
簡單D講,正常情況下,新皮膚應該係底層跑上面層,然後踢走舊個層ge皮膚..
但如果舊個層皮膚唔肯走,新個層皮膚就出唔倒黎,形成左角質層!!
如果係咁,真係名副其實的”面皮厚”,搽野又點會吸收呢!
由於夏天到,面部油份分泌會較多,容易毛孔閉塞,角質層就更加容易偏厚,令到皮膚睇落好暗啞!
所以我地可以用磨砂或者peeling去幫我地去趕走角質層!!
其實兩者的功效都一樣,簡單d去分的話,
Peeling性質較溫和,適合一d皮膚薄,微絲血管現,容易敏感ge人
如果你係屬於Normal Skin的話,用磨砂都可以^^
今日同大家分享我用左幾年,試黎試去都係覺得佢最好的磨砂
GLYCEL Enhance系列的Facial Scrub(其實第一次用的時候那支還要未升級版的GSL系列呢=p)

lee個品牌的product好似針對d較成熟的皮膚,但我都搵倒兩三隻product適合我用的^^
因為市面上很多磨砂膏的磨砂粒子都會用矽膠物質去做粒子.
一來粒子太大,用是的時候會不舒服,還有矽膠物質對皮膚都有害啦嘛!
同埋唔知大家每次做完磨砂,會唔會即係覺得炙好乾,有種掹掹緊ge定感覺..
Glycel leeScrub佢裡面係使用天然石英微細粒子,粒子都係超幼細,所以用ge時候都舒服!
同埋仲有荷荷巴籽油,可以維持皮膚初初裡面ge水份,唔會用完掹掹緊呢!















仲有一d金盏花,茉莉花精華,做返一d鎮靜皮膚ge作用..
其實我仲貪佢落足料..哈哈,我指ge係它的磨砂粒子!
因為我唔鍾意d Scrub好稀,好似得個三四粒粒子,係塊面度都唔知磨唔磨得走死皮咁~
大家看看.磨砂粒子的密度真係好高呢..hehe~~
因為我唔鍾意d Scrub好稀,好似得個三四粒粒子,係塊面度都唔知磨唔磨得走死皮咁~



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
溫馨辰小提示..
磨砂其實一個星期用一次都已經好足夠,如果夏天角質層偏厚,最多一星期用兩次好喇!
仲有用完磨砂其實最好唔好即日使用清潔面膜,因為過度咁清潔皮膚,會好乾架!應該使用一d保濕或者滋潤ge Mask!!

沒有留言:

發佈留言