2012年5月23日星期三

MakeUp♥ BU DANCE SHOW 2012

突然決心辭職..又突然有唔開心ge事,令我補錢都提早走..
雖然一切都突然到我自己都估我唔到.
但正所謂"路,係人行出黎ge,船到橋自然直!"
果然,我宣佈我last day後,機會就出現在我面前.
我可以繼續做我喜歡的事=]

4月中的BU Dance Show MakeUp
那是我第一次與Tung和他的學生合作,仲要係舞台化妝呢
舞台妝同平時的新娘妝真係好唔同..
比新娘化妝還要快快快!!
那天大家都化到唔知化左幾多個人了
但我好享受個種忙到唔得閒諗其他野ge感覺
因為係我喜歡的事,我覺得好充實=]

很喜歡這張相,因為....拍我都幾瘦XD!!
 GOOD SHOW!!^^


一大班人一齊做野ge感覺真係好開心=]

沒有留言:

發佈留言