2014年10月28日星期二

打造英倫淑女風格❤iTrial馬場銀袋日造型班

係月中嘅時候,應iTrial邀請出席了他們舉辦的‘馬場銀袋日造型班’

雖然未去過銀袋日,
但我知道出席的女士大多都會打扮成優雅嘅淑女,
再襯上一頂禮帽的!
當天的workshop準備左多頂禮帽比大家配襯,
開始前,大家當然試戴一下唔同嘅禮帽先啦!(*˘︶˘*)

當日workshop主要分為3個環節
第一part係由化妝師示範今個秋冬嘅化妝重點
眼影都係使用每個女生都必定會有的大地色系
眼線都不用畫得太長,剛剛到眼尾的位置就可以
胭脂同唇色都可以使用淡橙紅色黎加強秋冬感覺!

睇下Stella馬上幾有秋天嘅氣息呢(*^o^*)

之後就由stylist Koey 同我地介紹黎緊嘅Fashion Trend
又介紹外國一D比較特別嘅禮帽款式
而今個秋冬來說,誇張的冷帽是must have item 呢!

 仲因應我地每個人嘅穿著,面形..挑選不同嘅禮帽
Koey選了這棗紅的小禮帽俾我...
同我髮色真的蠻夾的!

最後就由髮型師Jay為我地講解黎緊髮型嘅趨勢
髮色可以做一D high light 黎增加層次感.
女生嘅髮型長度都會流行於耳下至鎖骨位置
這樣會更突出面部輪廓!
(Oh..我唔捨得剪到咁短呢..)

之後仲教我地點樣自己set個靚頭!

睇下Kaye個頭幾靚!
襯埋頂禮帽真係十足十一位英倫貴婦呢!
Jay比大家的小貼士就係即使梳一髮髻,其實都應該先將頭髮卷曲一點
咁樣梳嘅時候都更易控制
出黎嘅效果都會無咁塌咁實,會自然D有番D空氣感^^

登登登登!
這就是我完成作喇!(///▽///)

大家都黎左個大變身呢!^^


大家喜歡Cardy梳髻定曲髮造型襯這禮帽呢?=P

超開心的一天workshop呢!
11月9號莎莎婦女銀袋日見大家喇!ヾ(*´∀`*)ノ
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
support my facebook page=3=:
 Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言