2014年10月7日星期二

❤iTrial台灣體驗團2014❤2%Fashion show & Candy Grunge workshop

上回介紹過我的台灣體驗之旅中,FG美妝大賞頒獎禮同FG遊園會
今次同大家分享我係FG美妝大賞頒獎禮中為2﹪行cat walk的花絮
同埋我地10位體驗達人仲去台北ATT 4 Fun商場裡的2%店,參與Candy Grunge workshop添!
大家有找到Cardy嗎..(///▽///)

一到達台灣,我同Gina,Lilian,Maggie就先趕去FG美妝大賞頒獎禮的後台..
因為就係我地4個作香港代表為2%走cat walk,
所以我地都要趕去化妝set頭彩排呢!

登登登登....
這就是我行cat walk 的造型喇...
裙子好短...好害羞呢(///▽///)
[因為剛好生理期會來,好水腫啊T^T..大家不要嫌棄這腫腫的女生當model喇><]

Final rehearsal之後我地4個就趕到樓下嘅2%分店參與Candy Grunge workshop!

這次workshop由2%嘅PR & marketing manager ﹣Jan為我地講解呢 !
2%今個秋冬以Candy Grunge為主題,大玩美甜x搖滾的crossover

Jan講解完之後,我地就要自已配搭返一套Candy Grunge Style嘅衫出黎
再阿Jan選出優勝者呢~

身穿粉紅的我,又拿著粉紅的毛毛外套...
旁人眼中..我是有多愛粉紅呢╮(╯▽╰)╭

最後Jan選出了2位優勝者-Smaller

同埋Kaye!

佢地都選了Candy color嘅上身,加爛牛..
有糜爛嘅感覺又不失甜美...
之後仲由Jan頒獎比較位,恭喜哂^^

Jan真人好nice好可愛呢...( ^ω^)

當然我地10個都要同Jan黎多張大合照啦!

Candy Grunge workshop完左之後我地四個又趕回頒獎禮的後台補補妝,乖乖地等出場~

出場前大家嗌聲Good Show,壯壯膽吧!


Lilian是第一個出場呢..

Gina..

Maggie..

出場前一直都很不安,覺得自己都超腫脹呢(〒︿〒)
不過一踏出台,聽到大家掌聲同歡呼聲..
不安的感覺馬上沒有了!(*^o^*)
[雖然看起來還是超水腫-_-]

CatWalk Show怎可能只有我地4個香港博客呢...
仲有台灣嘅博客同網模同我地一齊行...
見到佢地超自在輕鬆又專業嘅表現,我地又點可能唔緊張呢!







幸好fashion show沒有出醜,沒有失禮香港呢!
最後黎個帥氣的Ending pose吧!
雖然我未必表現得很出色..
但這機會真係好難得呢...
第一次行T台cat walk,地點仲要係台灣..
真係謝謝iTrial同2%挑選了我走這場cat walk 呢..=3=
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
 Facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言