2013年8月6日星期二

帶你脫離受損髮質一族❤TRESemmé Split Remedy


夏日百人體驗 X 馬賽克工作坊". 仲有TRESemmé這品牌參與.

 仲有星級造型師Inggrads Shek同大家分享護髮心得!!!
粉紅頭髮係Inggrads標誌,超超超愛她這粉紅呢!!

 而Cardy其實一個月前都染左半層粉紅色頭髮,照片係染髮當日拍的,大家都讚好美.
但其實美麗背後Cardy係漂左兩次先上倒lee個粉紅色架! T^T

 今次試用TRESemmé Split Remedy-分叉複合洗髮護髮系列!

 適合受損髮絲!!!!啱哂漂左兩次頭髮的我!

 Cardy看台灣節目時知道,原來先把洗頭水搓揉出泡沫之後先塗上頭髮,
再係頭皮按摩,咁樣會無咁傷頭髮的!

 如果想頭髮更加順滑,當然要用埋護髮素啦

 按摩頭皮時用洗頭水,而護髮素就主要塗係頭髮至髮尾嘅位置.仲可以係塗護髮素嘅時候,用大齒梳張頭髮梳順先再過水.

 染左粉紅色頭一個月,髮尾已經甩色甩得7788(甩色係一定會的).另外仲比較鬆散粗糙.

 使用Split Remedy後,頭髮比較貼服!!頭髮顏色的次層感亦較之前明顯^^

總結:
 為左染粉紅色頭髮,將頭髮左漂兩次,所以一定成為受損髮質一族.其實一直都有用開TRESemmé的產 品,但 今次這個全新的Split Remedy 分叉複合洗髮護髮系列,有獨特成份 Reconstructing ComplexTM,含有正負電荷,附在帶有負電荷的受損秀髮上,令開叉的髮尾結合,修復秀髮.而Cardy這把受損秀髮原本好暗啞,使用後變得柔順亦有 返光澤,仲突顯返本身嘅顏色次層.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言