2013年8月5日星期一

飽肚美肌小零嘴❤Lifu燃脂果凍

itrial的夏日百人體驗 X 馬賽克工作坊,Lifu亦係參與品牌之一!
當日重點介紹的就係Lifu的"Burner"(奇異果及葡萄燃脂果凍)

當日除左有Lifu嘅代表為大家介紹產品外,
仲請左人氣blogger龍鳳媽媽-Queenie同大家分享佢試食後嘅心得.

當日大會仲為大家每人沖左一杯黑加侖子味嘅汽水,教大家一個新食法.

Lifu的Burner(燃脂果凍),分別有奇異果同葡萄兩種口味.

包裝上嘅介紹,兩款口味同樣含豐富膠原蛋白,另外如果配合運動,更加可以燃脂。
奇異果有效阻止脂肪形成
而葡萄可以補血,美肌同埋潤髮。

一盒有7支.
只需要係箭咀open位置搣開就食得!
餐前半小時食1支或者運動前食1支都可以!

當日大會就係教我地可以張燃脂果凍先切開一小粒一小粒.

之後加係入飲品中...
(Cardy屋企無黑加侖子味汽水,只有檸檬汽水,所以就用檸檬汽水加葡萄味燃脂果凍吧^^)

加入飲品中,咁可以一邊飲一邊有野食,過下口癮!
(我記得好似話張燃脂果凍雪凍先再加入飲品,口感會更佳,大家可以試試啊!)

不過Cardy都係鍾意就咁成條食(^.^)

總結:
奇異果及葡萄燃脂果凍,功效:阻止脂肪形成,補血,美肌,潤髮,
維持肌膚彈性和緊緻性,發揮持續飽肚感,加速消耗體內脂肪。
如果只吃了一星期就感覺到肌膚彈性同緊緻情度都加強了,實在有點誇張.
試食一星期以來,對Cardy來說,的確有飽肚感覺,
當想食高熱量零食時,可以食一條燃脂果凍頂肚.
燃脂果凍口感比一般啫喱硬同爽d,有d似大菜糕咁.
口味方面,Cardy比較推介奇異果味,感覺比較fresh (^.^)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言