2013年1月2日星期三

透出紅粉緋緋自然光采的妝容♥laura mercier Foundation Primer



laura mercier Foundation Primer - Radiance 保濕抗氧打底霜
於塗粉底前塗上,能持續整日不脫妝啊!
 還有另一個使用方法.. 就係使用前張打底霜放雪櫃雪凍! 咁樣係有助減去面部浮腫的!
 
大家看到那少少的珠光嗎? 就是其中一個成份-超微細粉紅珍珠粉末!能散射光線,改善膚色暗啞泛黃的現象.
 


使用前,皮膚都教暗啞無光澤.
 只塗上薄薄一層,就已經令皮膚睇起黎光澤飽滿. 仲有返d血色tim!^^ 


 "具高效抗氧化功效,持續整日不脫妝" 果然..逛了一整日,回到家妝還是很貼,差點不想落妝呢=p
 


總結:一向都好怕用有色的base,因為一黎怕同自己膚色唔夾,仲有怕搽埋Foundation之後會好厚好唔自然.
雖然laura mercier這支Foundation Primer看起來是膚色,但其實搽開左之後,可以話係無色的..
主要利用能散射光線來隱藏瑕疵及細紋,改善膚色泛黃現象,令肌膚散發紅粉緋緋的自然光采!!
令成個妝都變得通透自然得有光澤^v^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥my facebook: http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言