2012年11月25日星期日

每個晚上啟動智能補濕系統,讓肌膚自我修復!♥CLINIQUE-'Moisture Surge Overnight Mask

CLINIQUE皇牌Moisture Surge系列的新品-'Moisture Surge Overnight Mask'
Moisture Surge系列是CLINIQUE的皇牌,那Extended Thirst Relief 一直都encore encore再encore!! 
 
 通過過敏測試,100%不含香料! 適合所有皮膚做用!!
 
Moisture Surge Overnight Mask同Extended Thirst Relief相比的話, 大家都是係粉紅色,但Overnight Mask就是偏cream狀,看起來比Extended Thirst Relief更滋潤的感覺啊!
尊貴的晚間補濕面膜,為肌膚提供深層補濕,修復水分屏障的保功能,針對補充晚間流失的水分!!
Overnight Mask雖然係乳霜狀,但不含油份.所以有滋潤感覺但不會油膩,唔怕block實哂d毛孔好
似透唔倒氣咁. 
 
總結:
Moisture Surge系列係CLINIQUE的皇牌系列,因為其系列都可以快速為渴水肌補水,令肌膚即時變得光滑柔軟!
清爽不含油配方及以蘆薈舒緩肌膚,改善乾紋.
今次Moisture Surge系列推出Overnight Mask,係晚上休息時為皮膚補充流失ge水份,令第二朝一起身時,皮膚好似仲有一層保鮮紙保護住咁,keep住飽滿滋潤同光澤!!!
以前冬天晚上使用Extended Thirst Relief的話,之前都要加多隻Emulsion先夠, 而家出左Moisture Surge Overnight Mask,夜晚就方便得多喇^^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥my facebook: http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言