2012年11月20日星期二

細緻白晢,趕走黑頭粉刺,只需"打圈打圈打圈"♥Bio-Essence Deep Exfoliating Gel

Bio-Essence Deep Exfoliating Gel with ATP
功效特色:溫和不刺激,可以天天使用!去除角質層,令皮膚更細緻白晢,有光澤!
其實Cardy本身已經係Bio-Essence Deep Exfoliating Gel的Fans.
今次推出升級版,加入了ATP成份!
夠竟ATP係D乜?
張舊的Deep Exfoliating Gel同新的Deep Exfoliating Gel with ATP比較.
舊的Deep Exfoliating Gel其實好用,但質地比較水狀一點,係面上打圈時會比較扇手.
而新的Deep Exfoliating Gel with ATP質地比較固態一D,係面上打圈時都唔怕扇落黎,更方面使用!
好!事不而遲,先準備清潔好的面一張,抹乾!
未使用前,大家可以見到cardy皮膚較暗啞,膚色不均勻.
使用方法十分簡單,乾手乾面,用Deep Exfoliating Gel係面上一路打圈圈打圈圈...
唔使一陣就出現好多屑屑,lee d就係阻礙我地皮膚吸收嘅角質層喇!
好,用完之後皮膚無咁暗啞,有光澤左!
睇落膚色仲均勻左!
好,來個鼻的近鏡吧!
那些正要霧出來嘅小粉刺都被我'捽捽捽'捽走哂了!
來多個溫馨小提示!
如果晚上做完這種深層清潔要敷個mask時,記得不要再敷清潔mask啊!
過份清潔皮膚好易會過敏的!
所以敷個保濕或者滋潤mask吧!!
Good Night!!哈哈~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥my facebook: http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言