2012年6月3日星期日

好好用Top Coat♥自己修甲

比大家睇一張我以前幫公司出Event的相吧,個次我負責manicure part那陣時..也太肥了吧(--;
原本我係一個唔鍾意搽甲油ge,因為等甲油乾透之前唔好花,真係好難!同埋以前做美甲個時,同客人洗甲好會好麻煩,所以都係自己同自己同整gel
之後轉工,無得再係工作時間內同自己整甲,所以會搵朋友幫我gel
但到左上一份工係唔比gel,我就唯有停止gel甲啦..T^T原本都無理D指甲,但後黎發現支好好用ge Top Coat,我就投入甲油ge懷抱lu~搽甲油之前..當然要修番靚對手先啦..容我長氣少少,分享一下我多年ge修甲心得吧..哈哈
其實而家有d人會用電動打磨ge機去修,但我都係鍾意用較剪修多d~~首先,應該用甲挫修左個甲形先,記得真甲係唔可以來回挫,只可以單一方向挫
之後先再用暖水浸,再修走死皮.

有人可能會先修走死皮,再修左甲形..但修左甲形先ge好處,係因為你用甲挫個時,會接觸到死皮位置,磨擦返d死皮出黎.所以接住就可以修走d死皮.
咁搽甲油可以好似以下lee張圖所mark ge位置,順住123點落去,3點記得唔使咁近邊邊,點左落去之後再推向近邊邊,然後再拉返上1 ge位置

修走死皮,最好用火酒抹一抹甲面, 抹去走一d油份,之後就可以搽甲油,記得搽甲油前都要搽nail base
我以前指甲學個時,因為係要練習點幫人去整,所以係自己手練個時,我都係屈埋d手指,個方向好似係人地遞隻手比自己咁去整
其實我原本都無為意我lee個手勢,係以前d同事見我自己搽甲油都會問我點咁搽..哈哈..不過講真,其實咁樣搽真係可以搽得靚d!
完成=]今次我用左Etude House的桃紅甲油,係我3月頭係韓國買的,一見到已經覺得好好靚喇!今日第一次用,不過覺得佢身左D,有點難搽
另外lee隻就係我覺得好好用ge top coat,好快乾,可以搽得厚身d,搽完幾似gel甲架!旁邊個支係lee個牌子ge開甲水^^
希望大家唔好我長氣啦=p♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Like My Facebook:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark

沒有留言:

發佈留言