2012年6月8日星期五

減磅好幫手♥Acti-V

如果話教大家瘦身,咁梗係冇lee個資格啦..
因為我並唔係一個瘦ge..
但由於之前係太肥,lee兩年努力地用盡各種方法去減..
而家總算可以稱得上,算係一個正常人咁啦~
因為好多朋友,尤其係lee兩年無見ge朋友,見到我都會同我講我瘦左
誇張D ge,直頭問我係咪整左容..
我都會答佢地”,答到我自己都以為係整左容喇!(其實我無整容架T^T)
前日去食飯,2個無見成年ge朋友仔都讚我塊面瘦左(嚴格黎講佢地係我朋友ge朋友)
其中一個仲話唔認得我tim,我覺得大家應該都係講緊客氣說話姐
點知搵番一年前同佢地食飯ge,真係自己都嚇親
..比大家睇睇我同以前ge對比照先

左手邊個張就係一年前同佢地食飯時拍下的..
明明同一個角度同一個笑容,我自己都嚇親>0<
不過個時係轉左新工,一時放蹤左自己,都未係最肥..
以下個張先再肥d都有>w<

2前左右的我..,,我暈喇@@點解可以咁肥架!!!!
以前返shift再加上比自己一大堆藉口,所以我都係選擇節食黎減肥!
當然唔係就咁同自己講食少d就算啦!
其實減肥真係好需要恆心同意志力!!!!!
我當初為免受大家引誘我食零食,我係強迫同事們一齊減肥,哈哈!
(
其實佢地好樂意ga!!)
我個時真係唔知邊度黎ge意志力,十分忍得住口”!!.
同事們都覺得我痴左線點解d意志力可以咁堅定架! “
不過我ge餐單..確實唔係人人都適合ge...
但我覺得其中功不可沒的公功臣係雀巢的輕盈酪!!

其實我無深究佢有咩成份,但我好記得佢廣告個句促進腸道蠕動
初初同事都覺得乳酪一定好酸好難飲,唔肯飲~
但最後見我開始有d成績,同事都慢慢同我一樣,係早餐ge時候飲一支..
其實唔難飲呀,仲幾好味tim!我就鍾意蘋果味同桃味喇
後尾我離開左舊公司,同返lee班同事食飯,大概又講開減肥lee個話題
成日遊雲ge同事S同我講,飲輕盈酪呀,ok!!!”
我以無奈的表情啤住同事S”咪係我介紹你飲架囉=_=’’
以我做左肥妹仔廿幾年ge經驗..
減肥其實一定會有平台期,只要大家唔好氣餒,堅持落去就可以衝破lee個平台期架喇!!!!

最後,大家有興趣知道我前前後後夠竟輕左幾多磅,同埋我lee 5年變左幾多?
咁大家去like我個facebook~
多謝大家咁有耐性聽我lee肥妹仔分享少少心得喇^^
姊妹們..大家一齊努力啊~~~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Like My Facebook:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark


沒有留言:

發佈留言