2014年12月22日星期一

聖誕購物樂❤Joshin側魚涌分店開張了!

恭喜Joshin係側魚涌開設第五間分店呢^^
想知我今次買左d咩..?
繼續睇落去吧^^

記得今年7月先去過他們中環分間的opening
現在12月又係側魚涌開新分店,以後就更多地點方便大家
側魚涌分店面積雖然不大,但貨品種類也不少啊!
有唔同組合嘅套裝skincare啦..

這裡亦有最近很hit的韓國品牌「后」嘅產品啊!

其實我以前都介紹過Joshin,
佢地係提供唔同韓國品牌的化妝品和美容產品嘅專門店
雪花秀,IOPE,3CE,HERA...等等嘅韓國熱門美容牌子嘅產品都有!
而 Joshin亦保證出售嘅產品價格係韓國門市同步吁嘅,
所以唔使再下下諗住係咪去韓國買先抵d喇

側魚涌分店的面積較中環同旺角嘅分店細,
所以不是所有產品都有齊
不都有一個MASK ZONE,大家可以睇下lee d精選嘅mask啊

而這款清黑頭豬鼻貼聽說很好用的!
分3個step..先深層咁溶解黑頭,然後再去除
這個我今次都買左返去..好不好用就再向大家報告吧!

除左set裝嘅skin care,當然都會有單支嘅出售

我想說來Joshin記過得看看雪花秀的產品
佢地經常有唔同嘅產品用緊優惠呢!

這裡當然唔少得化妝品啦
我都再這兩排化妝品前來來回回的遊走呢

仲有些較細小嘅skin care產品
好似hand cream,潤唇膏之類的

人氣極高嘅殭屍面膜這裡都可以買到啊!

聖誕,新年這些有大量聚會要出席嘅日子
交換禮物,或者同閨蜜送送小禮物是每年的指定動作吧!
送些造型可愛的小禮物,應該無人會唔鍾意的!

熊貓美白Hand Cream,好得意呀!
(e..熊貓雙手唔係黑色ga咩?!=p)

 仲有水果造型嘅手霜面霜,同嘴唇造型的唇部產品都很討好呢!

迷你唇彩都係唔錯嘅選擇啊!

最後..我自己就買了這些回家啊..
同大家簡單說說當天的戰利品吧~

TONY MOLY的Lip Scrub同Lip Balm
因為我好鍾意搽唇膏,但嘴唇太乾甩皮時搽唇膏會好肉酸
所以就買左佢地試試..同埋影相時可以拎埋佢地扮可愛
我自己就未得閒用,不過就幫oppa用過..
磨砂有好甜士嘅多啤梨香味,而Lip Balm就有點蜜糖味

3CE Lip Lacquer
雖然外貌同lip gloss無異
但佢比lip gloss更顯色同埋係無glossy嘅效果
其實效果偏向似唇膏!
可以遮蓋到唇色,好啱唇色咁深嘅我

banila co.prime primer hydrating finish powder
其實上次買左banila co的控油碎粉,其實不錯的
但冬天嘛,控油那個有點乾,
而且hydrating這個是膚色,唔怕影相閃光燈太強,塊面爆哂光呢~

 JoShin 有3級制的會員制度: Member ,VIP同VVIP,
分別可享有95折,9折同85折
(折扣適合用於正價產品,不適用於公價,減價,寄售,推廣,節日及指定產品)
香港門市
旺角總旗艦店:旺角西洋菜街51號友誠商業中心12字樓1203室(11:00am - 10:00pm)
元朗分店:元朗教育路15-19號嘉誠廣場1樓1075舖(12:30pm - 10:00pm)
中環分店:中環德輔道中40-42號通明大廈3樓302室
(星期一-星期六 11:00am - 8:30pm 星期日及公眾假期休息)
鲗魚涌分店:鰂魚涌海光街 13-15 號海光商場地下 14B-1 店 
(星期一-星期六 10:30am - 8:00pm 星期日及公眾假期休息)
澳門分店:澳門白馬行4號信達城1樓H-I舖 (1:00pm - 10:00pm)

多謝Joshin的邀請,還送我這些超棒聖誕禮物呢!
(那盒Beauty People瑪麗蓮夢露的眼影,胭脂,唇彩套裝超好用!
相已影,文字努力中,好快跟大家分享!)
大家有興趣都會可以到Joshin逛逛啊!
Joshin :http://www.joshin.com.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/hkjoshin
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言