2014年6月19日星期四

男友的浪漫❤阿信屋零食篇


Cardy絕對係個痴身的女友..
=P
明明星期一先見完,但今朝又send左個msg俾我位Oppa'好掛住你呀T^T'
Lunch時,Oppa whats app問我忙唔忙...
答完佢一分鐘左右,佢就拎住一大袋阿信屋零食係我面前出
@0@

我反應係呆哂,因為我係好梳干咁嘆緊廿一蚊麥樂雞餐仲要加多杯新地
=D
哈哈...
Oppa不是個浪漫因子爆棚的人,所以這少少驚喜不是常用...我好珍惜㗎

ps...識買零食的一定係咁買!
脆脆嘅,要有咸的亦要有甜的!
xDDD

20140619
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言