2014年3月2日星期日

。隨身拍❤海洋公園遊。

。隨身拍。
-海洋公園遊-
明天是外甥女豆豆兩歲生日
今天同豆豆去海洋公園玩..
(可憐的豆豆面珠被蚊咬到紅左一撻)
我好多年無玩機動遊戲喇!
今日玩返夠本,太開心喇!
翻天覆地真係好好玩呀
好後悔當年去星加坡因為無人陪所以無玩到個紅藍交叉過山車
不過係排超速旋風時…有群內地遊客扮哂野想打尖!!
後面的太太已經跟她們話要排隊!
又扮聽唔明!!!
我亦用盡辦法阻隔她們超越我…
但俾其中一位女士攝左去我前面…
(⊙_⊙) 我拍拍她…用普通話跟她說"你要排隊呀!"
點知佢仲好惡咁指住前面話"
ヽ(`Д´)ノ你走呀!!"
你唔啱仲咁態度?
我亦回她一句"那你走開呀!!
ψ(`∇´)ψ"
唔係要歧視自遊行,
而係咩人去到邊都要遵守秩序呀!
最後…我等左三轉就可以玩到…
打尖的人就是要等多一轉先可以玩
(*˘︶˘*) 20140302
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言