2013年11月8日星期五

新世代護膚,就從根本開始❤SHISEIDO

 今次試用SHISEIDO新推出 IBUK系列的 Refining Moisturizer !

 泵裝設計,十分方便衛生.而質地是的乳液狀,仲有淡淡嘅花香,香味剛剛好,唔會刺鼻~

 乳液狀十分易推開,薄薄搽一層便可以了!

 使用前皮膚都很乾很乾,看起來又累又暗啞,
加上因為Cardy都在做臉部laser脫毛,所以毛孔都比較大,都是橢圓形的

 使用後,再無乾巴巴嘅感覺,提升了光澤感.
最最最滿意係保濕度極佳,令皮膚飲飽水,回復彈性,毛孔都收細了,由橢圓形變成圓形.

SHISEIDO新推出的IBUKI系列,專讓Y世代快樂肌膚活起來.Y世代是指20-30的新世代!而這支Refining Moisturizer,多效乳液成份:雙甘氨肽,牡丹根精華,香姜精華,金縷梅精華..從根本改善粗大毛孔,暗瘡印,乾燥問題.對於乾性皮膚的我來說,Refining Moisturizer滋潤度保濕度完成過關!食物鏈效應下,皮膚唔夠水份會欠缺彈性,欠缺彈性又會令毛孔明顯.而Refining Moisturizer可為肌膚深層保濕,即時已經睇到毛孔收細的改善.
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言