2013年9月2日星期一

*GIVEAWAY*Set頭新概念❤amika: hairdo bar

有重要約會或者去party,當然要由頭到腳都悉心打扮啦!
Cardy今次獲amika邀請,
同小桃一齊到中環的amika: hairdo bar,去set頭扮靚靚去
留意內容,會送出5個名額俾Cardy嘅讀者去享受amika: hairdo bar的服務啊!
amika: hairdo bar(hairdo bar 簡稱髮吧) 坐落於香港最時尚的中環蘇豪區,
這新登場嘅髮吧與眾不同,係不提供剪髮同染髮等服務
所以唔會有salon那股刺鼻嘅氣味.
讓客人可以係舒適嘅環境享受整個髮型服務.

唔好誤會..Cardy唔係已經set好頭去左party..
我地就係坐係bar枱前set頭的!
amika: hairdo bar 的概念最主要係革新的力量。
唔單只要女性革新,仲要令她更有自信!
座位有同傳統髮廊唔,座位前係無鏡的!!
因為amika希望直至革新完成,令顧客能真正感受到革新的效果!
(這Cardy好明白的,因當我平時工作幫客人化妝時,
有鏡係前面的話,有些客人總係一路望實塊鏡,要指揮成個過程..
其實反而會影響效果呢-_-)
而座位前無鏡,其實這樣係超考造型師的"功夫"!
因為沒有這塊鏡,會增加造型師set出balance嘅髮型的難道啊!!


顧客體驗amika嘅服務之餘,仲可以享受一杯免費香檳/飲品及糖果,
令整個過程可以無拘無束,能舒適地
(眼前這一幕..真係難以相信其實我係set緊頭呢!!)

枱面上嘅小轉盤,都放滿amika出的造型產品
旁邊嘅小櫃就放左各種造型工具
如果你自己係諗唔倒set咩頭,amika亦有menu比顧客選擇12個唔同嘅造型
Blowouts 洗吹,Updos 束髮,Styling 造型
Cardy選擇左Styling的其中一款,大家又估下係邊款?
因為Cardy選擇左Styling,
所以造型師先用lee支PERK UP DRY SHAMPOO同我清潔頭髮

之後造型師就同我set鬈個頭
OMG!!這curve好美啊!!!
造型師用的就係amika Tourmaline Clip-Free Curler
這同普通的捲髮棒唔同,set頭時係用手去hold住個撮頭髮,
咁樣可減少對髮絲嘅拉扯,塑造更多唔同卷曲度嘅造型.

最後用上這支HAIRSPRAY作定型就完成喇!

旁邊的小桃都差不多完成了!!
係坐位後面有鏡比客人看看已完成嘅造型
亦擺放左amika的造型產品,大家可以購買回家自己set頭時用啊!

登登登登!
Cardy其實選擇左Bohemian Beauty這造型!
真係好喜歡這個curve啊!
至從染左這半層粉紅頭之後,都覺得公主風嘅"豬腸頭"唔襯我
這個頭set得好美啊!!!!!!
與變左短髮嘅小桃合照一張先..^v^
這就是我今次的造型師Hiuko..謝謝你啊^^
這Bohemian Beauty跟我當日嘅長裙好襯啊!!!
對..我又迫大家用我的自拍神棒同我自拍..=p
其實amika: hairdo bar有兩層,
如果你選擇"Blowouts 洗吹"的服務,就係係二樓洗頭架喇!
um....
放心..唔會係小桃同你洗的..-_-
haha!
另一邊有好多糖果啊!!!
amika: hairdo bar佔地 700 平方呎,提供小型party場地,
可以係度舉行生日party,結婚party或者其他唔同節日嘅party,場地可以容納約 10 人!
這彩色軟糖,同Cardy的長裙好襯啊!!!=p
好吧..同小桃黎張正經d嘅合照吧!


來幾張當天的花絮吧...
Card就係靠這bun辮造出Bohemian的style呢~
開始時..小桃時中長髮..
唔使40分鐘..小桃就變身短髮了!
這造型好可愛,超襯小桃呀!^^
小桃好努力咁拍緊片同大家分享中....

好喇!!!
說好的GIVEAWAY時間到!!
amika送出"免費洗吹服務"名額5個,給Cardy的讀者!
因為Cardy今次有小桃相伴,可以同朋友一齊去扮靚真係好開心!
希望大家都可以同好朋友一齊開開心心去set頭扮靚
所以決定分為四個名額送出!
即係"免費洗吹服務coupon一張"三個名額
及"免費洗吹服務coupon兩張"一個名額
問題:Cardy係amika: hairdo bar選擇左邊個造型呢?
答對以上的小問題就及完成以下步驟可以參加抽獎了!
Step1: Like amika hairdo bar的facebook page:
http://www.facebook.com/amikahairdobar
Step2: Like Cardy的facebook page:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark
Step3:係Cardy的facebook page上,
找出amika GIVEAWAY 的post(按此)
禁Like,然後係個post度寫出答案,email
並寫明希望得到"免費洗吹服務coupon一張"或"免費洗吹服務coupon兩張"
(只可以選擇一個啊,會用抽籤形式抽出獎者!)
 15/9截止啊
特別鳴謝:小桃同我一齊玩左半日呢^^
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

沒有留言:

發佈留言